neděle 31. ledna 2016

Minitrio na tělo, pleť i vlasy

V posledním balíčku od Lush mne čekalo malé překvapení v podobě 3 vzorků k vyzkoušení. Mimo kávové masky, kterou jsem si v objednávce vybrala jako vzorek k vyzkoušení, jsem po "skromné" prosbě dostala i dva vzorky navíc :-) Na místě je tedy poděkování. Ani jeden z produktů jsem dříve nevyzkoušela, takže bylo jasné, je dlouho nevydrží :-) Pokud pominu balení, které se mi osobně hrozně líbí, vzorky mají vlastní kalíšky, tak vždy mi vzorek stačí na 1 vyzkoušení, v případě masek na celý obličej.

První položkou, kterou jsem vyzkoušela, byl "hrnek kávy", tedy pleťová maska s kávou. Obsahuje hojně namletých kousků kávových zrnek, takže při smývání jí lze ještě využít jako peeling. Jsem kafař. S kávou vstávám a vlastně i ulehám. Piji kávu bez kofeinu, jednou denně ale proložím i kofeinem. Takže bylo jasné, že minimálně s vůní si budu rozumět :-) Maska je na pleti příjemná, pleť vyčistí, řekla bych, že i vypne. Já ale potřebuji silnější kalibr v podobě čistící masky. Pokud bych jí dostala, rozhodně budu používat ráda, pokud budu dávat do košíku sama, neskončí v něm, bude se mi tam tradičně vyjímat spíše Magnaminty nebo nově Vráskožrout :-) Cena masky - 100 ml/285,- Kč

Druhým vyzkoušeným produktem byl sprchový gel s broskvovou šťávou. Tady se přesně ukázalo, že se ve mně skrývá straka :-D Vzorek byl plný třpytek a na to jsem slyšela. Musím ho mít :-) Jediné, co mě mrzí, je to, že třpytky do jedné skončí v odpadu - na těle se neudrží. Pokud by se udržely, pošlete mi, prosím, kamion :-) Takhle si koupím jen jedno balení. Cena: 100 ml/225,- Kč


Třetí vyzkoušený produkt mne asi nejvíc nechal na rozpacích. Jedná se o suchý šampon. Vyzkoušela jsem ho na dva způsoby. Jednak ve chvíli, kdy vlasy už nebyly ve 100% kondici, večer jsem si je chtěla umýt, ale přes den pořád působit, že na hlavě nemám pomalu se mastící cosi. Druhým způsobem, který jsem vyčetla v recenzích na stránkách Lush, byla aplikace ihned po umytí a vyfoukání vlasů. Oba výsledky byly super, použití na oživení účesu bylo srovnatelné s mým oblíbeným Batistou, suchým šamponem. Za to palec nahoru. Co mi ale vadí je způsob nanášení. Jsem zvyklá na sprej a tady musíte vzít do dlaní. Vždycky část šamponu skončila i po nábytku v koupelně a na zemi. Škoda. Jinak je to produkt, který opravdu stojí za to a můžu ho doporučit. Prodává se v lahvičce, takže je možné, že z ní je aplikace pohodlnější. Pokud budete na aplikaci šikovnější než já, neváhejte, s unaveným účesem umí opravdu zázraky! Cena: 50g/150 Kč



Celkově Lush nezklamal. Mám ráda jejich produkty, politiku jejich firmy a v jejich obchodě bych mohla stanovat a pořád bych neměla dost :-) Mimochodem, vůbec poprvé skončil v balíčku i New Charity Pot - krém, z jehož ceny (mimo DPH) jde celá částka na podporu malých sdružení, které vítají pomocnou ruku v úžasných projektech či kampaních, které realizují. Charity Pot podporuje projekty, které souzní s etickými zásadami společnosti v oblasti ochrany životního prostředí a práv lidí i zvířat. Pokud ho nemáte, věřte mi, že ho chcete :-) Dobročinný kelímek totiž skrývá úžasně vonící produkt. Každý večer, když si s ním natřu ruce, si užívám jeho vůni a pocit, že peníze za krém někde pomohly! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)