čtvrtek 21. ledna 2016

Nejjemnější odlíčení s chrpou

Co se očí týče, mám ráda jistotu. Zkoušení různých produktů se mi neosvědčilo, oči mi rády experimenty vracejí ráno, kdy natečou do podoby tenisových míčků. Vzhledem k tomu, že to je stav, kdy ze sebe člověka, natož princeznu, opravdu udělat už nedokážu, raději se držím při zemi.
A to platí především při odličování očí. Vím, že snesu zelenou micelární vodu od firmy Bioderma z řady Sebium, vím, že mi nevadí micelární voda Eveline z řady BioHyaluron. Ale jistotu, že odlíčím z očí vše, co potřebuji, mám u chrpy z díly Yves Rocher. Řadím se tak k desítkám, možná stovkám blogerek, které jich mají doma vždy zásobu.


Výhod u dvoufázové odličovače vidím osobně hned několik:


  • nedráždí citlivé oči
  • bez problémů odlíčí voděodolné produkty
  • nezanechává mastný pocit
  • nepálí do očí, je možné je okamžitě otevřít
  • cena


Právě poslední zmíněný aspekt je tím, který mě vede k zásobování se :-) Yves Rocher má totiž na své produkty akce, tento odličovač je v nich pravidelně. Místo 199,- korun se pak dá koupit za příjemných 99,- korun.

Pokud si nechcete oční okolí a oči odličovat micelární vodou, zkuste chrpu, jakmile bude v akci :-) Její balení mi vydrží minimálně na 2 měsíce, stačí jí opravdu málo a poradí si se vším, co na očích bylo.

Čím odličujete oči vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)