neděle 10. ledna 2016

Nejlepší mono stíny roku 2015

Oční stíny jsou moje vášeň. A zkáza. Hrozně ráda zkouším nové odstíny, miluju ty, které je možné používat jak suché, tak i s navlhčeným štětcem. Hrozně se mi totiž líbí, jak se díky tomu dá hrát s efekty. A nenávidím ty, které se při použití sypou a opadávají pod oko. Dneska už vím, že celou řadu líčení je lepší začít na očích a pleťovku dodělat až posléze. Není nic horšího, než klientka s bezvadnou pleťovkou, se kterou jsem si hrála dvacet minut, která po dalších dvaceti minutách stínování vypadá jako panda. Já osobně si na svých očních víčkách moc vyskakovat nemůžu. Jednak nosím výrazné brýle, navíc mám prostoru k líčení na svém víčku poměrně málo. Tedy, prostoru mám hodně do chvíle, než oko otevřu. V tu chvíli je z precizního dvacetiminutového stínování vidět asi tak 2 milimetry, které neschová přepadlé víčko. Dávám tomu ještě maximálně pět let, než skončím pod nožem. A pak se rozšoupnu se stínováním :-D
Monostínů, které mám ráda, je hodně. Obecně vede M.A.C., kdy se jedná o sázku na jistotu. Nezklamal mě ani MUD Disegnory, opět profi kosmetika. V obou případech se to odráží i na ceně. Jako stín používám i další produky, které sice nejsou klasickými monostíny, ale přesto jsem je do výčtu toho nejlepšího z letošního roku zařadila. Plus ještě jeden produkt, který vůbec není stínem a jeho použití je na vlastní riziko :-D

M.A.C. je v podstatě v kosmetickém profesionálním bagu nutnost. Neznám moc vizážistů, kteří by neměli alespoň dva nebo tři produkty této značky. I já svoji M.A.C. sbírku neustále rozšiřuji a přiznám se, že některé produkty sama na sebe nepoužívám, protože to nejsou moje "barvičky", ale u zákaznic je naopak používám s úspěchem. Mým vůbec nejoblíbenějším letošním stínem, který sama používám, je Patina Frost. Zlatavý stín, který vypadá krásně zasucha i zamokra. Sluší naposto každému. Na detailním snímku je vidět, že už začínám dřít dno. Pro mě rozhodně stín, který se bude opakovat. Tak trochu úlet je stín Strike Apose. Ale je nádherný. Jen sluší opravdu jen pár vyvoleným. Na první pohled jsem ale věděla, že něco takového jen tak nepotkám, takže bylo rozhodnuto. Nejnovějším přírůstkem je fialový Plush. Nový Pro Longwear je na první pohled hodně tmavý, má máslovější texturu, ale musí se s ním vrstvit. Pokud chci opravdu sytý odstín, opět musím navlhčit štětec, nebo jej nanášet klasickým houbičkovým aplikátorem. Je ho 3,4 gramu, oproti 1,5 gramovým sourozencům, takže vydrží. Úžasný je v kombinaci s Espresso od Mary Kay.


Přímo z Makeup institutu jsem si po rekvalifikaci odvážela dvojku, která je na mokré i suché nanášení. Neuvěřitelně zvláštní odstíny, které bych určitě nekoupila, pokud bych si je nevyzkoušela v praxi, čti, pokud by nás na kurzu neučili, že první pohled je v případě vizážisty málo, že vizážista poznává produkt až zkoušením. MUD Designory odstín Bronzed je na první pohled hrozně rezavý, oranžový. Jenže, pokud je nanesen na víčko majitelce modrých očí, udělá neuvěřitelný efekt. Vypinkne modř očí takovým způsobem, že barva očí z obličeje doslova září. Pro mě je to odstín, se kterým se dají dělat opravdu zázraky, obzvlášť u zákaznic, které mají zapadlé oči, stíny na nich nejsou nijak moc vidět. Oko ak rozzářím úplně jinak, než je obvyklé. Zcela opačný případ je Violet. Ta zase sedí brunetkám. Opět je to hra kontrastů. Jeden monostín, které ukládám do Z palettek, stojí asi 289,- Kč. Je to opravdu MUST HAVE. Stejně tak je ale po mě stínem roku i Espresso od Mary Kay. Představovala jsem jej už v článku o úpravě obočí. Stín za necelých 200,- Kč, který je nádherný za všech okolností. Skvěle se s ním stínuje, miluje se s blending štětci, se štětci na obočí a pozor, klidně si s ním i pohraji při konturování. Mám ho ráda v kombinaci se třpytivým základem na očích, neobejdu se bez něho ani při No makeup makeup líčení. Jediný produkt, ale vezměte mi ho a bude zle :-D


Slibovanými stíny, které nejsou monostíny, jsou dvě tužky na oči plus báze pod oční stíny. Prvním z nich je Astor tužka na oči v odstínu Nude. Sám název odstínu napovídá, jak bude na očním víčku vypadat. Skvělá je i pro ty, kteří se moc nelíčí, nechtějí být výrazní, ale přesto chtějí mít "výraz". Já v létě ráda kombinuji s barevnými očními tužkami, které nanáším na spodní víčko. Skvěle kontrastuje. Cena není nijak vysoká, kupovala jsem za 129,- Kč. V německém DM jsem našla podstatně více odstínů této řady, cena byla ale vyšší, stály, tuším, 11 EURO. Druhým "stínem" je tužka od italské firmy Pupa. Tu jsem objevila na dovolené v září v Itálii. Pořizovací cena nebyla už tak příjemná, stála 20 EURO, ale je to opravdu "kousek". Krémová ale přesto sušší textura, černošedá se stříbrnými třpytkami a navíc Long Lasting. Skvělá je na linku, ale i na klasické smoky eyes. A drží a drží a drží. U nás se produkty této značky shánějí hůře, je jich na trhu jen pár, což je škoda. Zatím vše, co jsem si od Pupa přivezla, mě nadchlo. Posledním kouskem je rozjasňující báze pod oční stíny Makeup revolution. Upřímně, jako bázi používám opravdu jen výjimečně, protože zkresluje barvu stínu. Pod Patinu od M.A.C. dám s čistým svědomím, ale jakmile chcete dát na víčko matující neutrální odstín, zkreslí. Líbí se mi ale na víčku samostatně. Když se mi o víkendu nechce líčit, stačí máznout touto bází. Rozjasňuje, oko je nalíčené, ale zároveň nahé. Na přesnou cenu si nevzpomínám, ale byla kolem 100 - 150,- Kč.


Produktem, který vůbec není stínem a na oční víčko vůbec nepatří (a to zdůrazňuji), je pudr, který je součástí korektoru Bobbi Brown. Je to v podstatě fixace korektoru. Jenže ta barva :-D Mám světlých matných stínů sbírku. Jsou součástí paletek, mám je i v monostínech. Ale žádný prostě nemá tento odstín :-D A protože mám No makeup makeup opravdu ráda, dlouze jsem hledala, čím sjednotit víčko tak, aby nebylo nalíčené, ale jen prostě přirozeně pěkné. Asi z nudy jsem sáhla štětcem do tohoto korektoru. A líbí se mi. A sedí mi. A používám ho. A rozhodně tím neříkám, abyste dělali to samé, naopak, není to oční stín, na víčko nepatří. Tak :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)