pátek 1. ledna 2016

O autorce blogu


V první řadě děkuji, že jste zavítali na můj blog
V tuto chvíli je blog ve fázi výstavby, v praxi to znamená, že googlím a zjišťuji, jak co upravit, aby byl logický a uspořádaný. To s sebou přináší i fakt, že jsem zatím nezjistila, jak místo článku udělat záložku pod nadpisem, kam vlastně tento příspěvek patří. Třeba poradíte :-)

A teď už k tomu, o čem má text být.

Miluji kosmetiku, čím jsem starší, tím raději mám kosmetiku kvalitní.
V roce 2012 jsem si "postavila" e-shop s kosmetikou, takže ano, i kosmetika, kterou prodávám, se tu sem tam objeví. Důvod je prostý - řadu produktů, které prodávám, používám. Nebudu to zakrývat nebo mlžit. Faktem ale je, že v mé koupelně tvoří tato kosmetika jen malou část arzenálu, takže Vás rozhodně nezahltím :-)

V roce 2014 jsem poprvé nakoukla pod pokličku práce make-up artistů a propadla jí. V současné době se mimo jiné věnuji i vizážistice, která mě baví. Ráda se podílím na radosti, kterou ze sebe zákaznice má.

A to mě posunulo ke kvalitní, profesionální kosmetice. Stejně, jako řada z Vás, ani já nedokáži projít drogerií bez toho, abych nevyzkoušela testery a neodnášela si další stín, který určitě ještě doma nemám a nebo jen v jednom, ve dvou podobných (nakonec totožných) variantách :-))))
Častěji ale brousím u regálů s kosmetikou, která je profesionální. Důvod je prostý, při líčení musím mít jistotu, že produkty, které používám, jsou kvalitní, pigmentace se nevytrácí, make-up nestírá atd.


Já sama jsem nositelkou problematické pleti. Třicítka už je za mnou, ale moje pleť tuto infomaci zřejmě ještě nevstřebala. Takže se ráno budím občas s novým "dárečkem" na pleti, k tomu před zrcadlem začínám počítat vrásky. Bojuji. A to s sebou přináší i zkoušení nových produktů s nadějí, že to konečně bude ono, že si vzájemně budeme rozumět a produkt mi bude dělat společníka řadu let. Občas opravdu sedne tak, že už v koupelně má své pevné místo, občas putuje dál. A právě o tomto boji, vítězech i poražených, bude vlastně tento blog.


Budu ráda za Vaše komentáře, budu ráda, pokud si najdu čtenáře a kosmetické nadšence.

A pokud rozumíte bloggeru a jeho nastavení, budeme si rozumět ještě o kousek více :-)))))) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)