sobota 2. ledna 2016

Obočím to začíná


O tom, že obočí je opravdovou bránou do obličeje, asi není nutno nikoho přesvědčovat. V mém případě jeho úprava zabírá v celkovém čase líčení až pět minut. Jsem majitelkou obočí nepříliš hustého, světlého a navíc jsem před X lety propadla trendu tenké linky.
V průběhu let se ukázalo, že linka není in, práce make-up artisty to pak jen zpečetila. Takže každé ráno vcelku pracně doplňuji místa, kde obočí není ideální houšťky, koriguji jeho tvar a přesvědčuji jej, že má spolupracovat :-)
Pomocníků mám několik. Ať už jsou to řasenky na obočí, kvalitní tužka, nebo štětec a stíny.




Z řasenek mým sítem prošly dvě. První z nich, Eveline Cosmetics (94 Kč), se postupem času přestěhovala do kosmetického bagu. Je v teplém odstínu, větší službu dělá majitelkám hustějšího obočí, kterým stačí jen zafixovat chloupky a mírně dobarvit. To já nemám, navíc jsem světlý typ a teplé odstíny nejsou úplně pravé ořechové. Co se výdrže týče, s tou problém nemám. Oproti druhému produktu níže má konzistenci tekutější, mokřejší, což opravdu ocení ty z vás, které chtějí jen fixovat.



Nahoře Benefit, dole Eveline Cosmetics


Druhým měsícem mám lásku novou, profláknutou Benefit Gimme Brow (780,- Kč) v odstínu light/medium. Studený odstín hnědé nebo spíše hnědošedé, hustější "pasta", která dokáže obočí dodat objem. Jsme kamarádky a věřím, že i zůstaneme. Netrumfla ji ani Aqua od MUFE, kterou jsou dostala v Sephoře k vyzkoušení. Gimme má úžasně malý štěteček, nestírá se, drží celý den. I když ve většině případů používám až poté, co tvar obočí vydefinuji stínem, když nemám čas, zvládnu to i se samotným Gimmem. Ve chvíli, kdy skončil v nákupním košíku, jsem navíc neodolala a nechala si obočí upravit v Benefit Brow baru. Poprvé. Peněz nelituji, co je mi líto, je fakt, že Praha je vážně z ruky :-( Jinak by mě tam měli co tři týdny :-)

Zhruba rok používám tužku na obočí od M.A.C. Upřímně, více používám její kartáček, než tužku samotnou.  Nicméně, kartáček má super a putuje se mnou vždy i na líčení.


Espresso Mary Kay

Samotnou kapitolou je stín na obočí. Před asi rokem mi byl vizážistkou doporučen stín Espresso od Mary Kay. Je matný, chladný. A mám ho ráda, což je vidět i na jeho stávajícím stavu. Při úpravě obočí se mi s ním pracuje výborně. Nejen v mém případě, ale i v případě zákaznic. 


Štětce na obočí Hakuro a Zoeva
Původně jsem stín nanášela štětcem na obočí Hakuro. Jenže ten, nepochopitelně, začal ztrácet svůj tvar, třepit se na konci. Takže ho nahradil štětec Zoeva a přiznávám, že to je jiná. Navíc se mi na něj podařilo narazit v Douglasu v Německu za rozumné peníze, zhruba za 12 Euro. Oproti štětci Hakuro je širší, kratší a má pevnější štětiny. Tím pádem se s ním i lépe definuje tvar obočí.

Pokud bych měla vybrat jeden produkt, bez kterého si úpravu obočí nedokáži představit, byl by to logicky Gimme. Opravdu je to láska na první tah. Nicméně, nedala bych ani Espresso, a to z toho důvodu, že s ním zvládnu nejen obočí, ale i stínování očí a když na to přijde, klidně i konturování :-) A cena je hodně jinde, než v případě Benefitu. Každopádně, oba dva si koupím zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)