čtvrtek 14. ledna 2016

Oční krémy pro citlivky

Kdybych měla vybrat jen jeden oční krém, za který dám ruku do ohně, že hydratuje, ale zároveň nedráždí oční okolí, bude to bezesporu červená Bioderma z lékárny. Na noc z mého pohledu ideální krém. Zhydratuje, nejsem ráno jako králík. Nepomůže ale příliš s rozjasněním očního okolí, které už potřebuji. Navíc stále hledám "grál" v podobě krému, který se podívá na zoubek drobným vráskám pod očima. Momentálně je v mé koupelně trio, které ve dvou případech vyhovuje a v jednom se jedná o produkt, který poputuje brzy dál :-)


 Prvním z krému, se kterým se "kamarádím" teprve týden, je It´s Potent od Benefitu. Benefit je moje srdcovka, ve všech případech, kdy si něco od této značky pořídím, dostává 10 bodů z 10, snad jen v jednom případě bod sundavám. Netýká se to ale očního krému. Internet je plný superlativ, což bylo jedním z předpokladů, proč jej zkusit. Cena není úplně lidová, ty Benefit nemá. Textura je poměrně našlehaná, barva zarůžovělá. První dny jsem opravdu přemýšlela, že půjde dál. Oční okolí si na něj 3 večery zvykala a když usoudilo, že asi nepolevím, zvyklo si. Nemám co vytknout. Je hutnější, než Bioderma, oční okolí jasně prozáří, i ráno je vidět, že pod okem byl Pan Krém. Pokud Vám nevadí zainvestovat do dražšího krému, můžu jen doporučit. Teď už háži okem jen po krému od Bobbi Brown, který by měl být ještě o kousek lepší, také je ale o "kousek" dražší, než Benefit, takže házet okem budu dlouho :-)


Už několik let používám na den oční roll-on od Eveline Cosmetics z řady BioHyaluron. Je hypoalergenní, nezlobí mě, dobře se mi nanáší. Co oceňuji, je tekutější textura, kterou kuličkou rozetřete pod okem a dojde k okamžitému vstřebání. Nezlobí tedy ani pod korektorem, pokud jej chcete použít. Oční okolí vypne. Na den hutnější krémy nedávám, nemám ráda "mastný" pocit v make-upu. Zkoušela jsem několikrát obměnit, ale vždy se vracím :-) Aplikace kuličkou mi osobně nepřijde nehygienická, nanáším na čistou pleť. I tak ve chvíli, kdy dezinfikuji štětce, přecáknu i kuličku.  Cena je o kus příznivější, než u Benefitu, vyjde na 138,- Kč.

Poslední společník mě brzy opustí. Krásné balení bylo v podstatě důvodem, proč jsem po očním krému značky BeBe v německém DM sáhla. Pro tuto značku mám slabost, hrozně se mi líbí její balení, které mě nutí produkty kupovat. Až na dětskou kosmetiku ale po prvních použitích vždy posílám dál. Ani to mi ale nezabrání v tom, abych nekoupila další :-) Oční krém má klasickou texturu, obsahuje cosi, co je zřejmě "perleť"? Cílem je rozzářit oční okolí. V mém případě ale oči nepřesvědčím, otékají. Navíc, přeci jen už nemám oční okolí mladice, takže mi zalézá nepěkně do vrásek, kde už se nevstřebá. Cena nebyla zlá, stál asi 7 Euro, doma je 3 týdny a hledám mu nového majitele. Tedy, šance i pro Vás, ideálně z Prachatic. Pokud o něj máte zájem, napište mi. Ráda podaruji :-) Budu mít ale jednu podmínku, musíte můj blog sledovat přes GFC (stačí kliknout na "připojit se k tomuto webu" vlevo po straně v liště). Krém poputuje k prvnímu z Vás, kdo mi napíše a zároveň uvidím, že sleduje blog :-) V případě, že jej bude chtít někdo zaslat poštou, poprosím pak o zaslání poštovného, vše vyřešíme ve zprávách :-)

 Oční krémy jsou podle mne základ denní i večerní péče. Od určitého věku, nejpozději od 30 let, by měl být lehčí krém samozřejmostí a následně přidávat podle potřeby. Pokaždé, když dostanu "pod ruku" novou zákaznici, vidím, zda o oční okolí pečuje. Je potřeba méně korekcí, navíc je jemná pleť pod očima pěkně "napitá". A přesně pak poznám, když se zákaznice vrátí, zda poslechla a krém začala používat, je opravdu vidět změna.

Máte i Vy svého favorita? Kdy jste vůbec začali o oční okolí pečovat?

2 komentáře:

  1. Ahoj, vim, ze jsme o necem podobnem spolu mluvily, tak se chci zeptat, ktery z techto pripravku by byl pro me ocni okoli tim nejvhodnejsim spolecnikem...A pokud se mezi nimi nachazi, tak ho beru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, viděla bych u tebe ráda výživný krém :-) Alespoň na noc. Záleží na tom, jak máš citlivé oči. Případně jsem k dispozici na FB :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)