sobota 2. ledna 2016

Voňavý vetřelec jménem Lush


Voní to, v mnoha případech i chutná a roztahuje se mi to v koupelně čím dál tím více. Řeč je o kosmetice Lush. Aktuální péči jsem zvěčnila na fotce, některé produkty koupelnou prošly a už se neobjeví, na jiné čeká jejich místo, než je opět doplním.
S kosmetikou Lush jsme se dlouho hledaly, oťukávaly, nesedly si a já čekala, až zavítám do jejich voňavého krámu a nechám se přesvědčit do dalších kousků.


Mask of Magnaminty

Zbožňuji masku Magnaminty. Ve chvíli, kdy mám pocit, že moje pleť potřebuje zachránit, není asi nic lepšího. Zacházím s ní ale opatrně, především při jejím smývání - přeci jen je hrubší, moje pleť citlivější. Plní, co slibuje výrobce, a to včetně úžasné mentolové vůně. Už jen z ní mám pocit, že pleť musí být čistá :-) Což mě vede k tomu, že se poohlížím po nějakém dalším kousku do sbírky masek od Lush, zatím rozhodnutí nepadlo.



Ultrabland - cena 290,- Kč
Odličovací krém (dole), Maska (nahoře)

Dalším kouskem, který mi zpříjemňuje každovečerní odličovací rituál, je Ultrabland. Přes počáteční nedůvěru, je to jednak mastný kousek a navíc to není klasické mokré odličování, mi sedl. A to hodně. Takže se upřímně každý večer těším na to, až si jej rozetřu do dlaní a promasíruji s ním obličej. Smývám jej přírodní houbou pomocí teplejší vody. Poradí si s makeupem, při zpětné kontrole na odličovacím tamponku s micerální vodou v podstatě nic nezbývá. Takže jsem micelární vodu v podstatě vyřadila z večerní péče. Přesto, že je mastný a obsahuje například včelý vosk, mastná pleť po omytí nezůstává. Navíc, obličej není vysušený, prostě ideální stav. Na zkoušku jsem koupila menší balení a už teď je jasné, že příště skončí v košíku velké. Celkově mi v péči o pleť začaly vyhovovat odličovadla s oleji, a i když pleť někdy zlobí, rozhodně se mi po takových produktech nezhoršila. Spíše naopak, je zklidněná. Neodličuji s ním ale oči  - zkusila jsem jen jednou a musím upřímně říci, že na to mám lepší produkty.



Kmotřička Houbička - cena 395,- Kč 20 g

Další společník při večerní péči je Kmotřička Houbička. Jedná se o sérum, které taje při kontaktu s pletí. Vůně je zvláštní, cítím z ní žampiony, ale není výrazná, takže mi nevadí. Používá se obvykle jako sérum, ale v mém případě mi sedla jako noční krém. Používám pod ní ještě hydrataci v podobě Clinique, nebojím se ani očního okolí. Na pleti je příjemná, opět nepřemašťuje, nezanáší póry a navíc, pleť vypadá, jako kdyby na ní byl ve velmi slabé vrstvě BB krém. Pod make-up jsem nezkoušela a ani nebudu - pro mě je to vyloženě noční péče. Uchovávám ji v ledničce, malý kus mám pak v kelímku od testeru Lush v koupelně. Po zkušenosti s Houbičkou bych ráda zkusila některý z krémů Lush. Jen jsem zatím nevybrala, který z nich na poličce v koupelně skončí.



Snow Fairy - cena 195 Kč menší balení

Koupelnovou klasikou je sprchový gel Snow Fairy. Voní a voní krásně. To je ale v kostce asi tak všechno, co se k němu dá napsat. Nicméně, v koupelně se opakuje :-)



Mycí modelína - 220,- Kč 200 gramů
Poslední kousek je spíše otázka pro dceru. I proto skončil v košíku. Lush modelína má sloužit jako mýdlo a pěna. Její chvíle slávy ještě nepřišla, nicméně, vůni má, jak je u Lush dobrým zvykem, úžasnou.

Produktů této značky mi prošlo rukama mnohem více. Nesedlo mi například všemi opěvované mýdlo Fresh Farmacy. Vysušovalo sice hodně, což by se při problematické pleti mohlo zdát ideální, ale kromě pocitu totální sušinky jsem nic jiného nezpozorovala. Žádný úbytek zánětlivých míst, jejich rychlejší hojení. To je opravdu Ultrabland v tomto ohledu mnohem lepší pašák. Úžasné jsou koupelové bomby, jenže ty v koupelně nevydrží, okamžitě je s dcerou spotřebujeme a užíváme si. Taky je vám tak líto dát do koupele celou najednou? :-D


Další výlet do Lush krámku, ve kterém si připadám opravdu jak malé dítě v cukrárně "na západu", je na spadnutí. Přesně vím, co v košíku skončí, bude se opakovat, s krémem a další maskou si nechám poradit, ale v plánu jsou. A tradičně určitě odejdu i s něčím dalším, co zaručeně MUSÍM vyzkoušet.


Mimochodem, pro ty z vás, kteří nakupují přes e-shop a mají pocit, že mnoho produktů momentálně chybí, podle informací z Facebooku bude doskladněno 7. ledna :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)