neděle 28. února 2016

Když se vezme Praha útokem

Při dvoudenním kurzu Iconic v Makeup institutu v Praze muselo logicky dojít na nákupy. Využít toho, že jednak nemusím platit poštovné za produkty, které jsou jen ve specializovaných prodejnách, případně na internetu, jednak toho, že si můžu vše osahat a vyzkoušet v reálu. Obzvláště u produktů, které nejsou "za hubičku" nebo těch, kde je pro mě důležitá i vůně.


První návštěva se týkala obchodu Lush. Pravidelně mi odtud chodí navoněné balíčky, ale když má možnost zavítat do obchodu osobně, nemůžu si to nechat ujít. Poprvé jsem se vydala do obchodu se sepsaným seznamem, protože obvykle na něco zapomenu. Mimo jiné se na seznam dostaly i koupelové bomby, které miluji nejen já, ale i dcera. Rozšířila jsem tak sbírku v koupelně, kterou máme "pod pokličkou". Vzhledem k velikonoční náladě v obchodě jsem sáhla po růžovém vajíčku Fluffy Egg a nenechala ani "roládku" Comforter, která voní jak plný pytlík bonbonů. Podobně voní i mýdlo Rock Star, které ve sprše dokáže opravdu provonět kůži, navíc nevysušuje a co si budeme povídat, je jako bonus růžové :-) V prodejně Vám ho ukrojí přímo na míru, tedy tolik, kolik potřebujete. Konečně jsem si odvezla i krabičku na Kmotřičku houbičku (bylo znát, že mám prostě seznam :-D ) a New Charity Pot. Poslední a nejdražší položkou je čistič na obličej Ultrabland, s tím předchozím jsem vyšla jen tak tak.



Vzhedem k akci v Yves Rocher jsem šla doplnit zásoby dvoufázového odličovače s chrpou. Položka, bez které se neobejdu a když je v akci, doslova křečkuji :-) O jeho skvělých účincích už jsem ódy pěla, nebudu opakovat, je to moje Must have položka. V košíku skončila i novinka v podobě Hydratačního spreje na tělo. Ten je pro normální až suchou pleť a obsahuje výtažek z dužiny Aloe Vera. Trochu se momentálně peru s jeho parfemací - je to spíše svěží a dost silná vůně, já osobně dávám přednost květinovým nebo ideálně produktům absolutně bez vůně a zápachu (vyjma Lush a bylinek). Nicméně, koupila jsem ho především na používání na dekolt, který začíná prozrazovat můj věk, takže se jej budu snažit přesvědčit, ať mlčí :-D Hydratační sprej zanechává po zaschnutí na kůži "povlak", přirovnala bych jej k pocitu po použití lehkého krému. Další položkou je Zpevňující sérum na vlasy, které  zatím hodnotit nemohu. Aktuálně každý večer do konečků vtírám olej Orofluido, takže tenhle "drobek" si zatím na svých pár týdnů slávy musí počkat. Jako dárek k nákupu byl sprchový gel, vybrala jsem s vůní třešňových květů. I ten je zatím "u ledu" a čeká, až na něj přijde řada.


Místem, kam chodím většinou bez předem daného cíle, je prodejna M.A.C. Vždycky čekám, co mě tu chytne za oko. Tedy, většinou jdu s tím, že si koupím nový pudr Pressed, obvykle je mi líto za něj 900,- korun dát, takže vezmu něco jiného - minimálně stejně drahého :-) Včera se mi ale podařilo pudřenku "vyhodit" z kabelky tak dokonale, že zůstala prázdná. Takže příští návštěva bude s jasným cílem. Lepší pudr jsem ještě nikdy neměla, a to i s ohledem na to, že v létě a na podzim mi stačí místo makeupu.

Trochu jsem odbočila :-) Bez jasného cíle chodím i proto, že v Palladiu obvykle narazím na milé prodavačky, které mi nákup zpříjemní a pomohou s výběrem. Tentokrát jsem takové štěstí neměla, uklidňuji se tím, že ne každý den je posvícení a může se prostě stát, že i prodavačka má špatnou náladu, i ona je jen člověk. Zastavila jsem se u krémových očních stínů - nutně bych potřebovala matný, krémový, longwear, který mohu použít jako bázi, ale i samostatně na No make-up make-up. Jenže jsem nevybrala - světlé byly se leskem, matné zase tmavé. Další zastávka byla u BB krémů. V hledáčku jsem sice měla novinku Clarins, ale tady mě chytl obal (třpytí se = straka ve mně jásá a kýve hlavou). Požádala jsem prodavačku o pomoc s výběrem odstínu. Světlý byl pro Sněhurky, takže jsem si s radou "když bude moc tmavý, tak ho prostě dáte míň" odnášela Medium. Na obranu prodavačky, která mě nechala sedět u stolečku s částečně naneseným BB krémem na tváři, musím říci, že navzdory večerní hodině se musela dost ohánět, zákazníků tu bylo dost. Takže, BB v odstínu Medium mám doma a teď zjišťuji, zda se mi lépe nanáší štětcem nebo prsty. Textura je hutnější, barva hraje dost do oranžova, ale na pleti se opravdu krásně sjednotí a žádná žlutá nebo oranžová maska se nekoná (a to mám růžový podtón pleti) Každopádně, když jej ráno nanesu na oblíbený krém, ještě večer mám co odličovat. Zkusila jsem bílým kapesníčkem, pro pořádek. Jinak bych to asi nepoznala, protože opravdu splyne s pletí. Cena není úplně přátelská - 800,- Kč, ale nelituji.

Posledním produktem je rtěnka od Bobbi Brown. Omlouvám se za foto, na snímku je již po použití - ale byla jsem nedočkavá a musela vyzkoušet v reálu dříve, než jsem se dostala k focení :-) Je hodně matná, odstín je Pink Nude a opravdu odpovídá. Žádná křiklavá růžová, spíše přirozený odstín rtů a v mém případě asi první Nude, která mi sedí. Trochu problém mám s výdrží, nebo spíše tím, jakým způsobem se ze rtů vytrácí - zůstává totiž v mapách, takže je nutné ji trochu hlídat - obzvlášť, pokud hodně jíte nebo pijete. Barva nádherná, textura fajn, finish úžasný. Není to longwear, takže vím, že nevydrží na rtech hodiny, ale vzhledem k tomu, že je to Bobbi Brown bych čekala, že se budu vytrácet lépe, než v nevzhledných mapách. Je světlá, takže mapy nejsou příliš nápadné, ale představa, že mám tmavší a začne mi tohle dělat na rtech...


Rtěnka a BB krém v reálu :-)

Jak byl leden bohatý na vypotřebované produkty, tak je únor bohatý na nákupy... Na začátku února a v jeho průběhu mě pár produktů ještě opustilo, takže nákupů bylo opravdu dost. Už připravuji jejich seznam - tedy alespoň těch produktů, které jsem ještě neukázala -)

Jak jste na tom byli v únoru vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)