pondělí 15. února 2016

Nájezd na německý Douglas

Douglas v Pasově mám ráda. Důvodů je několik, milými prodavačkami počínaje a tím, že tu mají dostupné štětce Zoeva konče. Méně nadšená bývá moje peněženka a vzhledem k tomu, že mám před sebou víkend v Praze a na dosah Sephoru, Lush, Havlíka, M.A.C. a další obchody, snažila jsem se peněženku šetřit :-) Ti, kteří mne sledují na Instagramu, už sobotní nákupy viděli v předstihu, stejně, jako další novinky, které začátek roku přinesl - sledovat mě na Instagramu se prostě vyplatí :-)))  (klik vpravo v liště).


Původně jsem měla v plánu jen štětec od Zoeva, kterých jednak není nikdy dost a jednak jim přicházím na chuť čím dál více, a BB krém od Clarins. Člověk míní, Douglas mění... BB krém sice měli, ale odstín 00 pro bledule nebyl a o odstín tmavší už byl prostě na křídě podobnou pleť, která se mnou tráví zimu, tmavý. Takže následovalo brouzdání mezi regály a hledání, čím nahradím.
Štětec byl jasný, chtěla jsem nový blender, konkrétně 228.
Pak jsem v regálu "potkala" paletu 20 stínů Douglas. Samozřejmě jsem jí potřebovala, a to i s ohledem na cenu 10 Euro, což je za množství stínů v paletě pecka. Pigmentace je obstojná, skvěle se blendí. Textura příliš nepráší, ale třeba ve srovnání se stíny M.A.C. je pigmentace i na bázi prostě slabší. Nicméně, jsou v ní odstíny, které jsou opravdu nádherné a až si udělám názor na každý z nich, rozhodně se k ní vrátím samostatným článkem.


Pak už stačilo jen pár kroků a zůstala jsem stát před setem miniatur Lancome. Váhala jsem mezi podobným setem od Estee Lauder, ale vzhledem k tomu, že v tomto setu byla ikonická řasenka Hypnose, bylo vybráno :-)


Set obsahuje miniaturu zmíněné řasenky, která je opravdu luxusní a chválu blogerek má zaslouženě, krém Hydra Zen, což je další "profláknutý" produkt a sérum. K séru zatím moc poznatků nenapíši, krém mi připomíná něco z dětství - alespoň vůní, krém, kterým se mazala mamka a na pleti je příjemný. Na větší dojmy je ale opět brzy. 15 mililitrů je minimálně na vyzkoušení ideální velikost a brzy se k setu vrátím opět samostatným článkem.



Peněženka si oddychla, chvíli jsem přemýšlela, jestli nejsem dokonce nemocná :-)) Uvidíme, co bude říkat po dalším víkendu :-)

Jak jste na tom s miniaturami Vy? Také rádi zkoušíte novinky jejich prostřednictvím, než zainvestujete do plného balení? Zase to bude vypadat, že si ohřívám polívčičku, ale musím říci, že například na e-shopu patří miniatury k vyhledávaným produktům a končí v téměř každé druhé objednávce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)