pátek 26. února 2016

New Charity Pot - dvě potěšení v jednom

O voňavém produktu New Charity Pot jsem se již zmiňovala. Jenže jsem usoudila, že takhle voňavá věc si zaslouží článek samostatný. I proto jsem požádala Lush, zda bych mohla udělat v jejich prodejně fotku - přeci jen, já si kupuji nejraději jeho malou verzi (jsem straka, ale je balená ve stříbrném malinkém kelímku) a k dispozici jsou přitom verze hned tři.



Proč New Charity Pot skončí pokaždé v mém košíku? Voní, voní nádherně a kdyby to bylo možné, měla bych ho jako parfém. Je příjemný, ráda si s ním mažu ruce na noc. Je vhodný i na tělo, jenže, tím, že jsem straka, se o tento benefit obírám - z malého kalíšku prostě tělo nenamažu. A všechny tyto výhody mají obrovské zastřešení - všechny peníze, které za kalíšek dám (vyjma DPH) jdou na dobrou věc! 

Neskončí jen v zahraničí, jak mi bylo kdysi vyčteno, z výtěžku jsou podporovány i české projekty. Upřímně, jestliže jdou peníze na dobrou věc, tak je mi ale úplně jedno, zda v Čechách, na Slovensku, nebo třeba v Británii či Africe. Dobré věci totiž podle mne neznají hranice.

Co říká výrobce?
Dobročinný kelímek, který dělá mnoho dobrého – nejen pro vaši pokožku. Tenhle štědrý krém s novou, samo-konzervační recepturou nejenže krásně opečuje vaši pokožku, ale také podpoří drobné charitativní skupiny, se kterými spolupracujeme.
Krém nabízíme ve vzorkové variantě 10 ml, 50 ml či plné velikosti 250 ml.
Celý výtěžek z prodeje Charity Potu (minus daň) věnujeme malým sdružením, která vítají pomocnou ruku v úžasných projektech či kampaních, které realizují. Charity Pot podporuje projekty, které souzní s našimi etickými zásadami v oblasti ochrany životního prostředí a práv lidí i zvířat.

Podpořené projekty:
Kampaň Proti srsti neziskové organizace Svoboda zvířat, která bojuje za zákaz chovu kožešinových zvířat v České republice.
Projekt Green Life spolku Prales dětem, který vykupuje deštný prales za účelem jeho zachování a ochrany. 
Projekt Nekupuj. Adoptuj!, který buduje etický a odpovědný vztah společnosti k psům a kočkám.
Farma Naděje, která poskytuje azyl hospodářským zvířatům a zároveň provádí osvětu lidem. 
Kampaň Nature Alert - Klenoty přírody v ohrožení, bojující za zachování směrnic Natura 2000.
Týdny duševního zdraví obecně prospěšné společnosti Iskérka.
Kampaň Měřme stejným metrem! obecně prospěšné společnosti Pestrá společnost, která usiluje za stejná práva majitelů asistenčních psů.
Projekt Roz(h)led obecně prospěšné společnosti Nadání a dovednosti, který pomáhá mladým lidem z dětských domovů a pěstounské péče se vstupem na trh práce.
Kampaň Špatný vTTIP sdružení IURE, která má za cíl seznámit veřejnost s riziky úmluvy TTIP.
Moravskoslezský spolek na ochranu zvířat, který aktivně pomáhá týraným, zanedbaným a opuštěným zvířatům.
Kulich do škol - interaktivní vzdělávací projekt pro žáky základních škol, který seznamuje děti s problematikou opuštěných psů a koček. 

Mimochodem, i kdybyste vyrazili do obchodu Lush jen pro tohoto mazlíka, protože v nejmenší podobě za cenu 50,- Kč dostanete mazlíka v retro obalu, zkuste se zářivě usmát :-) Možná za to dostanete i jen tak vzoreček nějaké další dobroty pro Vaši pleť :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)