neděle 7. února 2016

Spotřebováno - leden 2016

Uf. Z pohledu spotřebované kosmetiky nebyl leden právě šťastný. Opustily mne totiž nejen tradiční produkty, které kupuji opakovaně, ale i produkty, které byly skvělé a jejichž pořizovací cena je více než vítr v peněžence.


Začněme těmi produkty, nad kterými až tolik nepláči :-)

Sprchový gel DOVE - z mého pohledu megabalení, které bylo zdrarma k jinému produktu, který tu zmíním. Není špatný, to vůbec ne, ale mám ráda pestrost a vypotřebovat toto balení, opravdu chvíli trvalo...

Zubní pasty - První z nich, Colgate, je pasta koupená na cesty. Není na ní z mého pohledu nic zvláštního, jako součást denní hygieny používám jinou, ale ideální velikost z ní dělá cestovního parťáka. Druhá pasta, Medi Blanc, byla zdarma jako vzorek k nákupu na Elnino - opět, nic, co by mě přesvědčilo, že si ji mám pořídit, nicméně, na cesty skvělé balení.

Naturica Siberika - živé vitamíny na tělo i vlasy - asi by byly fajn, kdyby už v první třetině neodešla pumpička. Vzhledem k tomu, že ta dokázala perličky rozmělnit a bez ní zůstávají v celku, mě nebaví. Pokud o ně má někdo zájem, pište :-)) Stačí si přidat můj blog do sledovaných přes Google a napsat, ráda předám :-D


Nivea antiperspirant Pearl and Beauty je stálice - nemá vtíravou vůni, nevadí mi jej použít ihned po holení, kupuji opakovaně

Odličovač s chrpou Yves Rocher je další stálice, přečíst si o něm můžete ZDE, okamžitě byl nahrazen dalším ze zásob, které si neustále tvořím

Dove Derma Spa summer revived - úžasné tělové mléko se skvělou lehkou konzistencí, které dodá tělu barvičku. Nejedná se o samoopalovací krém, ale cosi, co si rozumí s barvou vaší pokožky :-) Má i hezkou vůni, jen by mohla být asi tak o jeden stupeň méně intenzivní

Havlíkova Ranní čistící maska je další produkt, na který pěji neustále ódy a stala se pevnou součástí ranní hygieny. Maska, čištění zubů, omytí masky :-) Úžasné, že za tři minuty čištění zubů se dá pasivně zvládnout i další věc :-) Ódy jsem na ní pěla v minulosti ZDE.


Poslední produkty, které ukáži, jsou z mého pohledu super a patří k těm, které můžu jen a jen doporučit. Z mého pohledu neuděláte chybu (za předpokladu, že máte stejnou pleť jako já :-) )

Clinique Dramatically different moisturizing gel - hydratační gel, který se aplikuje před klasickým denním krémem. Zvýší hydrataci pleti, mimo jiné :-) Jedná se opravdu o pořádnou dávku hydratace, které jen samotným krémem nedosáhnete. O tom, jak moc je skvělý, svědčí i to, jak moc je světově prodávaný. Co se mi nelíbí, je cena, za kterou se prodává v ČR. Takže jej budu muset chvíli oželet a počkat, kdo první bude mít cestu na letišti do některé prodejny. Nejsem skrblík, ale nevidím důvod, proč za něj u nás platit téměř jednou tolik..

Mýdlo na stětce da Vinci - je to otázka spíše pro ty, kteří se opravdu denně líčí štětci. Je mimo jiné oblíbené i vizážisty. Opravdu umí zatočit i s voděodolnými produkty na štětcích. Také produkt, který kupuji opakovaně, protože mít štětce ve stoprocentním stavu je v mém případě nutnost a povinnost.

Oční roll on z řady bioHyaluron Eveline - opět produkt, který si kupuji opakovaně už více než 6 let. Nepálí do očí, je skvělý pod make-up, krásně vyhladí oční okolí. Tady si trochu přihřívám polívčičku, ale vzhledem k tomu, že je to z mého pohledu top produkt za skvělou cenu, tak si ji s čistým svědomím přihřeji :-) Koupíte ZDE

Make-up PUPA Active Light jsem si přivezla z Itálie. Jedná se o pro mne podzimní odstín 20, který vzal poměrně rychle za své. Používala jsem ho nejen pro sebe, ale vzhledem k tomu, jak moc jsem s ním byla spokojená, i pro zákaznice. Je opravdu lehoučký, dělá krásný finish, nejsou v něm oleje, takže ani neucpe póry. Na pleti je jako druhá kůže. Krytí bylo střední, krásně se dal vrstvit. Balený je ve skle a má pumpičku - což je asi jediná věc, kterou bych mohla vytknout - navzdory tomu, že už z něho nedostanu ani kapku, stále tam trochu make-upu je - pumpičkou jej prostě ven nedostanu. Našla jsem jej u nás ZDE, kde je dokonce za lepší cenu, než v Itálii. Pokud nevíte, jaký make-up zkusit, neuděláte chybu.

Poslední kousek, tedy jeho spotřeba, mě mrzí nejvíce. Jedná se o Hydra Life Skin Perfect od Diora. Byl to dárek, za který musím ještě jednou poděkovat, přivezl mi jej kamarád z Anglie. Vzhledem k ceně 2500,- Kč v našem Douglasu budu opravdu hodně váhat, zda si jej znovu pořídím. A to navzdory tomu, že byl opravdu více než skvělý. Měl lehoučkou růžovou texturu, po nanesení na pleť vypadal, jako kdyby na něm byla báze. Krásně hydratoval, sjednotil barvu pleti, make-up na něm nádherně držel. Vůně byla jemná, neokázalá, nevtíravá. Dokázal minimalizovat i póry. Skvělý, úžasný, výborný - ale ta cena :-(


Takže ještě závěrem: uf - některé kousky mě opravdu mrzí, většinu kupuji pravidelně nebo znovu koupím. U některých jasně vím, že to nejsou kousky, bez kterých se neobejdu a některé produkty mě opravdu mrzí, protože si na ně budu muset buď počkat, nebo sama sebe přesvědčit, že je potřebuji tak nutně, že opravdu oželím jejich cenu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)