středa 17. února 2016

Základní péče o ruce a nehty

Taky jste tak závislí na mazadlech na ruce? Jen doma jich mám několik, minimálně jedno v kabelce a další na pracovním stole. V tuto chvíli se zdá, že jsem konečně vybojovala letitý boj. Požadavek mít krém, který ruce krásně promastí, ale nezůstane po něm umaštěný a ulepený pocit,  jsem, zdá se, vyhrála.

Začněme krémem, který se stal mým osobním svatým grálem. A zase ten Havlík :-D Krásné ruce jsem při nákupu do košíku přihodila vlastně téměř omylem. Zpětně si ani nejsem jistá, jak se mi do objednávky dostaly, asi jsme si byly souzeny :-) Krém, který výrazně voní po meduňce - tím se hodně podobá jejich Českému krému. Nádherně zvláční ruce a během chvilky se vstřebá - ale to tak, že úplně. Bez problémů můžu sáhnout na skleničku a nehrozí, že mi vyklouzne, ani na ní nezůstanou olepené otisky. A to je přesně to, co od krému na ruce chci - komfort zvláčnění, ale bez obtěžování v podobě mastných rukou. Obsah 30 ml se může zdát na první pohled málo, ale mám ho měsíc a ke dnu rozhodně nemířím. A malý tip: pokud máte záděrky, nebo se sem tam šikovně říznete jako já, úžasně hojí! Z mého pohledu MUST HAVE!


Biodermu kupuji v lékárně. Atoderm Mains je osvědčená klasika, kterou mám vážně ráda na noc. Nevpíjí se totiž tak rychle, jako třeba Havlík, ale to mi při spaní nevadí :-) Má lehkou texturu, ale přes noc si opravdu s regenerací kůže na rukách poradí. Líbí se mi neutrální vůně, protože jestli něco nemusím, tak usínat s proparfémovanými dlaněmi :-)) Není sice za hubičku, ale kupuji opakovaně.



Krém na ruce od Ziaja je v podstatě za hubičku. Je možné jej koupit už kolem 40,- korun a za ty peníze udělá pořádnou službu. Umí se zcela vpít do rukou, i když mu to trvá o trochu déle, než Havlíkovi. Obsahuje proteiny a vitamíny a na rukách je vážně příjemný. Já si jej, vzhledem k velikosti tuby, občas máznu i na nohy, především ve chvíli, kdy potřebuji po namazání nohou ještě fungovat a nechci po plovoucích parketách bruslit :-)


Hruška od Manufaktury hezky voní. Moc hezky voní a pak ještě voní. A to je pro mě asi tak vše. Nesedly jsme si - zůstává po něm mastný pocit na rukách a tím pádem je odpískáno. A protože voní, tak nepřipadá v úvahu ani na noc. Ale ta vůně je vážně úžasná :-D


Kdo by nemiloval EOS :-) A kdo nenosí alespoň jedno roztomilé vajíčko v kabelce. Já sama mám čtyři a navzdory tomu, že blogerky už pomalu posedlost jménem EOS přechází, na rty mi vyhovuje. Vzhledem k tomu, že jsem je měla chvíli i na e-shopu, vyzkoušela jsem snad všechny, až na kokos a citron. Kokos obecně nemusím a citron není moje vůně. Takže jsem logicky nutně potřebovala a musela mít tuhle růžovou infantilní věc na ruce. Balení je nádherné, malinké, ploché. Jenže jeho obsah je z mého pohledu opravdu neodpovídající ceně. Pokud ho dáte málo, vpije se hned, ale zase vůbec nezvláční. Pokud více, tak se nevpije a až se vpije, tak zůstane olepený pocit. Vůbec nehrozí si namazat ruce a jít třeba psát. Takže taky jsem zaplatila za balení, u kterého už přemýšlím, jak ho vyprázdnit a dostat tam jiný, lepší krém :-)


Protože neustále líčím, v týdnu několikrát, musím mít jednak krátké (kde jsou doby dlouhých a nádherně zdobených nehtů) a jednak upravené nehty. Ne vždy je čas na barvičky, snažím se ale dodržovat to, že zákaznice nelíčím s oprýskaným lakem na rukách (tímto se omlouvám zákaznici ze soboty, opravdu jsem si odlakovat nehty nestihla). Po odlakování je mým prvním krokem vždy odstranění přebytečné kůžičky na nehtech, pomocníka mi dělá krém Eveline Cosmetics, který nanesu a po 2 minutách pěkně zatlačím kůžičku dřívkem bez toho, abych musela tlačit. Následuje peeling z dílny Yves Rocher - mám k němu jen malou výtku, měl by mít jemnější zrníčka, takhle je musím kolem nehtové kůžičky trochu honit :-) Snažím se, abych měla nehty alespoň zpevněné, když už nestihnu lakovat. Nedám dopustit na zpevňující laky Eveline Cosmetics a teď mám doma jejich novinku 10 v 1. Posledním krokem je produkt, na který chystám samostatný článek. Neuvěřitelně voňavá záležitost z Lush New Charit Pot, jejíž koupí pomáháte. Jedná se o produkt na tělo a ruce, já s ním promazávám nehtové kůžičky, ale třeba i lokty a občas si ho dám před spaním na ruce, protože tohle je vůně, se kterou jsem ochotná usínat. Kupuji v nejmenším balení, nosím jeden i v kabelce a hrozně se mi líbí kovový obal. Další MUST HAVE u něhož víte, že jste "vyhodili" peníze směrem k těm, kteří je potřebují.

Možná se to zdá, ale rozhodně nemám úplně přehnanou sbírku, když vezmu v potaz, že dva z pěti krémů jsou pro mě nepoužitelné, jeden mám stabilně v kabelce a doma dva - v kuchyni a u postele :-) V tuto chvíli mám v podstatě vybráno a sázím už jen na jistotu, i když, kabelkový krém bych možná ještě obměnit mohla :-)
Jak jste na tom se sbírkou krémů Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)