čtvrtek 3. března 2016

Miniatury - levná varianta, jak vyzkoušet drahé věci

Mám ráda miniatury. Ráda zkouším nové produkty a čím více je zkouším, tím raději sahám po produktech, které jsou ve vyšší cenové relaci. Chci se přesvědčit, zda "značka" je zárukou toho, že se jedná o TOP produkt, případně zkusit, zda moje rozmazlená pleť zkousne na první pohled a recenze ideální produkt.




Aktuální sbírka miniatur obsahuje několik produktů, které právě procházejí "osobním testem" mé pleti a očí.


V první řadě je to trio Lancome. Krém Hydra Zen, jejich ikonické sérum a ještě ikoničtější řasenka Hypnose Doll. U prvního zmíněného můžu říci, že má příjemnou vůni, která mi připomíná cosi z dětství. Čichový vjem, který nedokáži úplně zařadit, ale spojuji si jej s mamkou. Výborně se vstřebává, ale žádnou "jupí" hydrataci u své pleti nepozoruji, stejně, jako se rozhodně nestal konkurentem mého favorita od Diora v podobě jejich hydratačního krému. Jsem ráda, že jsem vyzkoušela, ale jen vůně mi k tomu, abych za krém dala "raketu" nestačí. Sérum nějak nedokáži objektivně zhodnotit. Zkoušela jsem ho v době, kdy se mi zbláznila pleť. Vypadala jsem jako muchomůrka a stále nevím, jestli na tom mělo sérum nějaký podíl. Upřímně, nejsem dost odvážná na to, abych to zjišťovala.
Co ale stojí za svoji cenu je řasenka Hypnose Doll. Stojí kolem 800,- korun a na řasách je vážně skvělá. Používám ji společně se sérem Eveline Cosmetics a efekt je úžasný hned v první vrstvě. Černočerné řasy, zhuštění, prodloužení. Kartáček, který má kónický tvar, dosáhne i na nejmenší řasy. Hravě strčila do kapsy řasenku od mé jinak milované firmy Benefit a je obrovským konkurentem řasenky MUFE. Jedinou výtku, kterou mám, ale to je můj nešvar, jakmile si na oko během dne sáhnu, začne se trochu drolit - ano, na oči a obličej obecně vůbec se nesahá :-)


Jako miniaturu mám i řasenku Smoky Lash MUFE (Make up for Ever), která dlouho hrála TOP produkt v mé kosmetické výbavě. Každopádně, je pro mne řasenkou loňského roku. Zvažuji, která z těchto dvou nakonec skončí v plném balení v mé taštičce. Obě mohu s čistým svědomím doporučit, i když platí, že řasenka je neuvěřitelně individuální věc. Na srovnání řasenek se chystám v nejbližší době :-)


Benefit je obecně moje oblíbená značka. Mám ráda jejich obaly, jejich "pohádku" kolem produktů, jejich Brow Bar v Sephoře a mám ráda jejich funkčnost. High Beam rozjasňovač patří k top produktům značky a oprávněně. Rozjasňovačů mám celou sbírku, ale High Beam je mezi nimi královnou. Protějškem High Beam se stříbným efektem je Sun Beam se zlatým. Opět, nemůžu napsat ani řádek proti. Posie Tint je produkt, který je možné použít jako tvářenku, i jako pigment na rty. Dlouho jsem si k tomuhle drobkovi hledala cestu. Nakonec jsem zjistila, že mi vyhovuje jako tvářenka v No make-up make-up líčení. Na rtech z mého pohledu nedělá nic a je zbytečné, abych si jej na rty dávala. Miniatury Benefit jsou tak našláplé, že je mám ještě minimálně na rok. A to je používám i při líčení. Stejně mám pocit, že neubývají. Benefit má obecně celou řadu "krabiček" s miniaturami, doporučuji se po nich kouknout .Vyzkoušíte jejich TOP produkty a věřte, že se opravdu nejedná o "vzorky". Koupíte například v prodejnách Sephora.


Pleťová mléka a vody od chvíle, co mám olejové odličovače, v podstatě nepoužívám. Na straně druhé, pokud někam jedu, je to pro mě ta nejlepší varianta, jak ušetřit místo, vzít tyto produkty v miniaturách. Ainhoa kosmetiku umí, i proto ji používají kosmetičky. Odličovací mléko je příjemné, nenechává mastný pocit, pokud pleť ještě poladíte pleťovou vodou, zůstane opravdu čistá pleť která nijak nepne, není přesušená, ale na straně druhé ani přemaštěná. Řada Luxe s výtažkem z kaviáru je mi celkově sympatická, a to včetně jejich sér v "perlách", která umí pleť krásně zregenerovat po "velkém" makeupu.


Poslední miniatura je odličovací krém do sprchy. I tady jsem moc ráda, že jsem si ho v miniatuře koupila - z mého pohledu propadák, kde by mě moc mrzelo, pokud bych koupila v plném balení...

Dost často slyším, že koupit si značkovou kosmetiku je jednak ruleta a jednak díra do peněženky. Ani ta moje by nejásala, pokud bych vyrazila do Sephory a "na blind" si nakoupila značkové produkty v plném balení. Navíc si tímto způsobem můžu hodně rozšířit obzory, za cenu jednoho plného produktu mám často třeba pět miniatur.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)