úterý 1. března 2016

Mokré odličování s oleji a připravovaný blogerský třesk

I když jsem většinu produktů, které dnes ukáži, již na blogu zmínila, k dalšímu článku na toto téma mě v podstatě přivedla novinka, která, soudím, alespoň na čas otřese blogerským nebem. Garnier, který na trh už v minulosti přivedl populární Micelární vodu, chystá novinku, do níž se promítnou oblíbené oleje. Zpozornět by měly nejen majitelky suché pleti, ale jakékoli. Myslet si, že olej na mastnou nebo problematickou pleť nepatří, je mýtus :-) Věřte mi, vím o čem píši - mám za sebou patnáct let boje za "lepší" pleť bez boláků se snem krásné, rozzářené kůže - výsledkem sice je, že bolák už je u mne spíše náhodná návštěva, ale rozzářenou kůži nahradila kůže, která prozrazuje věk :-) A ta je dost zmlsaná.



Pozadí: Foto La Sonrisa
Začnu produkty, které mám ve své koupelně opakovaně. Je to další balení čističe na obličej Lush Ultrabland. Naprosto mastný produkt tužší konzistence, který taje v dlaních.Úžasně rozpustí make-up, který odstraňuji mořskou houbou. Z Prahy jsem si přivezla další, tentokrát už největší prodávané, balení. O produktu jsem básnila už ZDE.



Další stálicí v mé koupelně je Arganový mycí olej Bielenda. Opět věc na mokré odličování pleti. Sahám po něm ve chvíli, kdy se mi nechce odličovat zvlášť oči Chrpou a pak až přecházet na mokré odlíčení Ultrablandem. Bielendu vezmu do ruky do sprchy a po "napěnění" v dlaních (jasně, olej nepění, po spojení s vlhkými dlaněmi udělá bílou "pastu"). Odlíčí pohodlně celý obličej na jeden zátah. Mám variantu +sebu control complex, která je určená na smíšenou až mastnou pleť s nedokonalostmi. A jsme u mýtu, který je dost zažitý. Olej nemusí vždy totálně zabetonovat póry, jen je třeba přihlížet k potřebám pleti a podle toho volit. Naopak, co používá na odlíčení místo antibakteriálních vysušujících "driáků" oleje, pleť se méně mastí, případné stroupky rychleji vyhojí. Obsah balení je 140 ml, na jedno umytí stačí cca 2-3 pumpnutí, takže vydrží hodně dlouho. 



Dalším produktem, který měl mít tentokrát ne olejovou, ale krémovou konzistenci, je odličovací krém do sprchy Nivea. A tady jsem ráda, že jsem sáhla německém DM v první chvíli po vzorku za pár korun. Buď to s ním neumím, nebo jsem zhýčkaná. Z obličeje nedostal téměř nic, o řasence vůbec nemluvím, navíc na pleti nechal těžký, ulepený pocit. Takže produkt, kterému říkám ne :-( Pro zájemce, je volný, klidně pošlu dál :-D 



A jsme u slibované novinky od Garnieru, na kterou se upřímně těším a musím jít okouknout regály do drogerie, jestli už si v některém z nich nehoví :-) Pokud ne, budu na číhané :-) 




Co říká výrobce: 


Garnier představuje novou jemnou Micelární vodu s olejem, vhodnou pro všechny typy pleti, která jedním tahem odlíčí zbytky i voděodolného make-upu, čistí pleť a zároveň ji vyživuje.
Tajemství Micelární vody s olejem se skrývá ve speciálním složení s obsahem mikroskopických částic, tzv. micel, které v kombinaci s arganovým olejem, dokáží efektivně zachytit veškeré nečistoty  a odstranit i zbytky odolného make-upu.  Snadno a rychle tak vyčistí a osvěží vaši pleť, popřípadě ji připraví na aplikaci pečujícího krému. Jemné složení navíc nedráždí citlivou pleť, naopak ji díky obsahu výtažku z Maringy zklidňuje. Micelární vodou od Garnier je možné bez obav odlíčit jak tváře, tak i okolí očí či rtů.
Micelární voda s olejem od Garnier je bez parfemace,  a poskytuje pleti v jednom kroku veškerý komfort –  dokonale ji vyčistí a zanechá ji svěží bez nepříjemného lepivého pocitu. Velké, praktické 400 ml balení bude nepostradatelným kosmetickým pomocníkem až na 200 použití!
Dokonalé odlíčení i voděodolné řasenky
Každá čtvrtá žena používá voděodolnou řasenku. Právě pro odstranění voděodolných řasenek a obecně pro odličování očního okolí a řas jsou vhodné dvousložkové odličovače, které dokáží odlíčit oči bez drhnutí a podráždění. Oči a jejich okolí jsou totiž nejvíce náchylné k podráždění a zpravidla zde ulpívá nejvíce make-upu, Nová dvousložková micelární voda od Garnier nejen dokonale odstraní zbytky líčidel, ale zároveň má díky obsahu arganového oleje i vyživující účinky.
Dvoufázová micelární voda od Garnier
  1.       Odstraňuje i odolný make-up
  2.       Čistí
  3.       Zklidňuje pleť

Cena: 199 Kč


Protože mi na oči růžová micelární voda Garnier nesedí, na tuhle novinku se upřímně těším a myslím, že blogů, z nichž si bude tahle krasavice (uznejte, že to balení vypadá neuvěřitelně pozitivně a jarně) hovět, budou brzy desítky :-) 
Pozn.: Tiskovou zprávu a produktové foto poskytla společnost L'Oréal


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)