čtvrtek 17. března 2016

Stíny, které chcete a budete milovat - M.A.C.

Chcete je, potřebujete je a jakmile s nimi začnete pracovat, stanou se Vaší noční můrou :-) Alespoň takový přístup mám ke stínům M.A.C. já. Když jsem před více než rokem přišla ke svému prvnímu stínu, poté, co jsem se rozhodla práci s make-upem posunout o kousek dál, propadla jsem jim. Jedinou brzdou je jejich cena a vzdálenost od Prahy.


Začalo to hrozně nevinně jedním stínem, v podstatě naprosto neutrálním, na první pohled až nezajímavým Patina Frost. Zlatavý stín, který sedne blondýnkám i brunetám. Jakmile jsem zjistila, že je to stín, který zaprvé nepráší, zadruhé dovoluje hrát si s jeho intenzitou, stal se jedním z nejoblíbenějších stínů, které jsem do té doby používala. Mám ho ráda na pohyblivé víčko, v létě si vystačím jen s ním, žádný další nepotřebuji. Drží i bez báze a když chci přidat na intenzitě, jen přestříknu štětec vodou. Závislost byla na světě.

Následoval nádherný odstín Strike Apose, úžasná hravá ledová modrá. Nádherný. Jen, pro mě osobně, nepoužitelný. K blond tahle barva prostě nejde a v případě zákaznic přiznávám, že se jen zřídka najde taková, která chce tak odvážné líčení, aby tento odstín mohl rozehrát svoji dokonalost. Ale kochám se s ním pořád :-)

 Další láska na první pohled byl růžovo broskový stín Bouffant Veluxe Pearl. Ten taky potřebujete :-) Mám vyzkoušeno, že úžasně sedí brunetkám, já osobně ho preferuji u sebe v kombinaci s černou tužkou v linii řas. Je jemný, nekřiklavý, neokoukatelný. Je možné jej kombinovat s dalšími studenými odstíny, a to od šedé přes hnědou až po černou. Pigmentace je skvělá, jen pod něj už používám pro intenzitu bázi.

Fialový Plush Pro Longwear foťák zkreslil, reálná fotka už byla milosrdnější :-) Stín jako dělaný na kouřové líčení, kdy Smokey Eyes nemají být jen o šedočerné. Jedná se o produkt, který opět snese suchý i navlhčený štětec. Oproti předchozím je ale třeba být v jeho případě při nanášení opatrný, nebo, a to doporučuji, finální make-up tváře nechat až poté, co jej rozehrajete na očních víčkách.




V případě paletky, která byla limitkou, je na první pohled vidět, které odstíny z ní mám nejraději. U bílého stínu nemám pocit příliš velké pigmentace a černý, nevím, proč, špatně reaguje na dezinfekci a "zapéká" se. Paletka je dělaná logicky, stíny jsou skládané k sobě tak, abyste s nimi bez problémů udělali pohyblivé víčko i krásný stín. Já si ale ráda hraju a uspořádání nerespektuji. Protože je to limitka, tak jsem ani nedělala swatch, zatímco od výše zmiňovaných stínů je najdete na konci článku. V případě paletky jsem učinila zadost své infantilnosti :-)


Nejnovějším přírůstkem na oči od M.A.C. je Pro Longwear Paint Pot v odstínu Groundwork. Jedná se o krémový produkt, který můžete použít místo báze a na něj stínovat, nebo jako samostatný stín. Před necelým měsícem jsem
dlouze stála v M.A.C. a vybírala mu dalšího bratříčka do party, nepodařilo se mi ale najít takový, bez něhož nemůžu existovat :-) Přesně vím, jak by měl vypadat, ale buď ho neměli, nebo hrálo roli to, že slečna prodavačka v M.A.C. byla zřejmě už k večeru unavená a neměla příliš velkou snahu mi poradit. Nicméně, jedná se o stín, pod který je naprosto zbytečné používat bázi, drží jak přibitý a z očí doporučuji odličovat dvoufázovým produktem. Pokud na něj chci vrstvit, čekám, než zaschne - jde o malou chviličku, ale je to lepší. Okamžitě stínovat třeba oční záhyb nedoporučuji. Opět se jedná o produkt, se kterým si na víčku v létě vystačíte a navíc budete mít jistotu, že se celý den nehne.

Omlouvám se na stav produktu, nestihla jsem vyfotit po zakoupení a uhladit kvůli focení by znamenalo, že o část přijdu. To mi moje spořivost prostě nedovolila, navíc obsah je 5g a je škoda každého zbytečného máznutí :-D 

M.A.C. stíny zleva: Strike Apose, Bouffant, Patina
Plush vlevo suchý a vpravo po namočení štětce
Groundwork Paint Pot
Jaký M.A.C. stín je nepřekonatelný podle vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)