neděle 24. dubna 2016

Čím si hýčkám rty

Můžete mít sebelepší a sebedražší rtěnku, ale jestli mají Vaše rty šupiny jak kapr nebo je zdobí krátery, stejně nedosáhnete žádné parády. Základem krásných rtů je vždycky péče, která předchází nanesení rtěnky. Osobně netrpím na příliš suché rty, ale když mám období "zářivé červeně", předchází tomu vždy minimálně jeden den předem příprava rtů. SOS produktem může být obyčejná vazelína, kterou necháte půl hodiny na rtech a pak sáhnete teprve po rtěnce, ale, upřímně, ráno opravdu nemám čas na to, abych chodila po bytě s vrstvou vazelíny. A pak mám produkty, které nejsou jen přípravou na červenou rtěnku, ale mám je na rtech ráda a výsledný efekt je třešničkou na dortu.

Pozadí k produktům poskytla profesionální fotografka Sonrisa (www.sonrisa.cz)

Zřejmě nejlepším produktem, který jsem kdy měla na rtech, je olej na rty od Clarins (moje peněženka tímto děkuje a zdraví Rendy z Ordinarylife :-D ). V tuto chvíli už jsou na trhu jako stálice nejen medová varianta, ale i malinová, která v době, kdy jsem zjistila, že je to "musthave" v mé kosmetické výbavě, byla jen limitkou. Teď je nově zařazena do stálého sortimentu a já čekám, kdy v mém medíku už nezůstane ani kapka, abych olej nahradila růžovou variantou. 

Olej na rty je opravdu hrozně zvláštní produkt. Začíná už u balení, které je na první pohled "více". Šroubovací víčko schovává plyšový štěteček, který má úžasný tvar a krásně se s ním nanáší na celé rty. Při vytahování se část produktu otře, stejně, jako jste zvyklí třeba u řasenky. Konzistence oleje je hodně hustá a trochu lepivá. Není to pro mě úplně věc, kterou bych mazala průběžně celý den. Spíše je to z mého pohledu večerní záležitost - nanesu před spaním a ráno jsou rty opravdu krásně vyživené, bez šupinek, případně prasklin. Úplný zázrak je to v období viróz, kdy se suchým rtům neubráním - stačí jedna noc a mám je zase v kondici. Cena není zanedbatelná - stojí 480,- korun a asi i proto jsem si ho kdysi z Douglasu vezla pomalu jak zázrak :-) Nehledě na to, že jsem čekala měsíc, než jej na prodejnu dostali. Už z toho je asi jasně znát, jak moc jsem o produkt stála. Mám ho déle než rok, často jej používám i pro zákaznice, které mají popraskané rty a já potřebuji, aby rtěnka vypadala dobře. Když to vezmu kolem a kolem, olej se vyplatil. Obsah, který v něm zbývá, mi minimálně 3 měsíce vydrží a mazadlo, které mám více než rok a půl a opravdu funguje, za to stojí.


Také Vás před časem zasáhla EOS kulička? Neubránila jsem se do té míry, že jeden čas, než se objevily volně v drogeriích, jsem je měla i na e-shopu. Nebudu teď mluvit o "zaručených" zprávách o tom, jak je nezdravý atd. Asi každý produkt, který tisícovce lidí sedí, jednomu nesedne. Opět začnu u balení a pokud se budu řídit jen tím, tak ho prostě chcete :-) Rádi ho budete mít v dlani i jako antistresovou hračku. Balení se opravdu povedlo a upřímně musím říct, že žádná z napodobenin to nedotáhla z mého pohledu k dokonalosti a nepodařilo se úplně okopírovat minimálně materiál, z něhož obal balzámu je.

Variant jsem měla několik. Učarovala mi jahodová, kterou má i šestiletá dcera, menší nadšení ve mě vzbudila varianta borůvková, která byla hodně umělá. Hydratovat asi nejlépe uměla varianta granátové jablko. Ani jedna z těchto variant mě nezaujala natolik, abych si EOS znovu v dané variantě koupila. Kromě jediné: mandarinky. Ta není podle informací, které jsem jako prodejce měla, určená pro evropský trh, protože obsahuje analgetikum. Zanedbatelné množství, ale i to je důvodem, proč ji většinou na našem trhu nenajdete. Já ji mám přímo z Ameriky, kde s ní cavyky nedělají :-) A je nejlepší - nejlépe hydratuje, okamžitě dokáže ulevit rtům, pokud začnou vysychat a mám vyzkoušeno, že při rýmě, kdy jsou popraskané nejen rty, ale i kůže kolem nosu, přináší okamžitou úlevu. Ať žije přidané analgetikum :-D Protože není pro náš trh a protože ji mám jako SOS v práci na stole, chybí ve fotkách. Nechybí tam jahůdka, kterou mám jinak v kabelce. Suma sumárum - nejsem proti EOS balzámům, miluji mandarinkovou variantu, líbí se mi balení a i když blogosféra už EOS vlnu opouští, já se ráda držím osvědčených produktů. Cena 165,- korun mi nepřijde v tomto případě nijak přehnaná.


Další produkt, který používám během dne a mám několik balení, je balzám na rty Eveline Cosmetics. Už jsem o něm v minulosti psala. Není to zázrak, je to "obyčejný" jelení lůj na rty. A během dne ho mám moc ráda. I proto jej mám třeba v kuchyni, aby byl přes den po ruce, další v autě, jeden v kabelce... Mimo obsah, který mi hrozně připomíná dětství, se mi líbí jeho balení, které si v tomto případě nehraje na nic víc, než je - totiž obal jeleního loje :-) O ceně se v tomto případě nemá smysl bavit, protože, alespoň v případě mého e-shopu není volně prodejný. Zákazníci jej znají, ráda jej přidávám k objednávkám - i proto, že je to fajn pomocník během dne. 


Vajíčko Oriflame je profláknuté a nechybí ani v naší ledničce - upřímně, na rty jej používám opravdu minimálně - z mého pohledu je hydratace velice nízká a neumí si s případnými suchými místy poradit zdaleka tak dobře, jako olej Clarins. Většinou po něm sáhnu spíš ve chvíli, kdy mám odřený nos od rýmy. I přesto mám ale v ledničce hned dva, tak si to přeberte :-) Cena je různá, záleží, na jakou akci u Oriflame narazíte, já je kdysi kupovala tuším za 99,- korun, ale katalog Oriflame jsem neměla v ruce hrozně dlouho, takže nevím, kde se cena pohybuje teď.


Poslední produkt není úplně klasický. Není to mazadlo, ale peeling na rty. Svého času jsem měla zálusk na peeling od Lush, pak jsem narazila na domácí výrobu o několik kilometrů dále od mého bydliště. Takže mám doma na míru ručně vyrobený peeling ze stoprocentně přírodních ingrediencí s neuvěřitelnou vůní! Děkuji jeho výrobkyni, kterou nebudu jmenovat, protože mašinérie hygienických předpisů a podobně jsou neúprosné. Peeling obsahuje krystalky cukru, kterými si rty masírujete. Protože je z přírodních a jedlých ingrediencí, je na vás, jestli ho sníte nebo smyjete (mluvíme o tom, že máte doma Lush, protože tento si jinak musíte podle nějakého návodu z netu vyrobit doma a ne každému se do toho chce a má potřebné ingredience). Umí krásně rty mimo jiné i prokrvit, ale hrozně mi vadí, jak cukr opadává při "práci". To není vina výroby, ale vlastnost těchto produktů obecně. Do jeho použití se většinou musím přemluvit a asi největší motivací je mi proto jeho nepřekonatelná vůně :-) 


Tentokrát se musím pochválit, není to až zase tolik produktů :-) Kolik a jaké balzámy používáte Vy? Máte svůj "musthave"? Dejte mi tip :-D 

Opět děkuji fotografce Soně (www.sonrisa.cz) za poskytnutí fotografií, které slouží jako pozadí k produtům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)