čtvrtek 28. dubna 2016

Spotřebováno - únor + březen 2016

S malým zpožděním se vracím k produktům, jejichž obsah mě opustil v únoru a březnu. Protože leden byl na spotřebované produkty na můj vkus docela divočina, logicky pak přišly měsíce, které nebyly na vypotřebované produkty tak bohaté. Také to znáte, že věci docházejí všechny najednou?


Produkty jsou rozděleny do tématických kategorií. Jsem prostě šuplíčkový a krabičkový tip, který má rád, když mají věci řád :-)

Z péče o tělo jsem vypotřebovala oblíbený sprchový gel od Dermacolu Aroma Rituals. Mám je vždycky v zásobě, nikdy nechybí Belgická čokoláda a Káva. Kupuji ve chvíli, kdy jsou v akci za příjemných 39,- korun a konečně se mi podařilo sehnat i tělové mléko s vůní kávy! Jsem kafař tělem i duší :-)

Dalším produktem bylo 200 ml balení tělového hydratačního krému Bioderma. Většinou na něj slyším je chválu, ale tak nějak se pod to podepsat nemůžu a to navzdory tomu, že Biodermu jinak miluji a neustále doporučuji :-) Krém má zvláštní vůni/nevůni. Nic výrazného, co by narušilo parfém, ale na večerní mazání zase nic příjemného, parfémovaného tak, abych si řekla, že voním a vyloudila ze sebe "ách" :-) Měl by silně hydratovat. A to je přesně to, pod co se nemůžu podepsat. Nemám pocit, že bych po jeho použití měla ještě ráno kůži hydratovanou a když srovnám třeba s oblíbeným krémem Extra Soft od Eveline Cosmetics, tak body pro Biodermu dolů :-( Navíc cítím už při nanášení a následně i po něm lepivost - i když se krém vsákne, prostě to není ono :-( Krém je vhodný i pro atopickou pokožku, zkoušela jsem i na dcerce, ale ani tam to nebyla žádná hitparáda.

Antiperspiranty Nivea mám ráda. Perlovou verzi si kupuji stále dokola. Hlavně proto, že má extrajemnou parfemaci, protože od antiperspirantu opravdu nechci, aby přebíjel parfém, navíc funguje celý den. Jediná nevýhoda - dělá šmouhy na černém oblečení. To ale není její chyba, spíše moje, protože existuje samozřejmě i varianta, která oblečení neušpiní. Cena se pohybuje kolem tuším 60,- korun - u mě platí, že oblíbené kousky kosmetiky nakupuji ve chvíli kdy jsou ve slevě bez ohledu na to, jestli už mi jin došly. Dělám si zásoby, jsem křeček (mimo to, že jsem straka :-D ti co mě čtou, vědí :-D )

Parfém/toaletní voda byla záležitost okamžiku. Došla mi moje oblíbená Stella McCartney, kterou používám už roky a potřebovala jsem rychle "záskok". Nechtělo se mi investovat do parfému, když oblíbenkyně byla na cestě a přes kamarádku se dostala k této vůni. Nebudu jí více rozebírat, někteří vědí, o jakého výrobce se jedná, číslo ani název konkrétního parfému si, bohužel nepamatuji. Takže asi tak :-)


Co se péče o pleť týče, vypotřebovala jsem oblíbený odličovač od Lush a doma už mám nové a mnohem větší baelní. O Ultrablandu jsem psala a rozplývala se nad ním ZDE. Stejně tak o Ranní masce z Havlíkovy Apothéky, kterou si objednávám stále kolem dokola. Vypotřebovala jsem také Micelární vodu Garnier a v tomto případě jsem byla, upřímně, docela ráda, že už se loučíme a udělala v koupelně místo jiné. Nesedly jsme si na 100%. Teď už si dělám zálusk na novinku z dílny Garnier, která je dvousložková. Další prázdnou lahvičkou je moje milovaná chrpa na odličování očí, psala jsem ZDE. V zásobě jich mám ale několik, takže nehrozí, že nebude, kde brát a pro další si dojedu o víkendu, protože mám opět k dispozici slevenky (křeček háže salta :-D )

Poslední vypotřebovaný produkt je miniatura pleťové vody Skeyndor a aloe vera. Obvykle mám k dispozici plné balení, ale protože jsem hlavně v únoru dost cestovala, mám ráda miniatury. Tahle voda mi vyhovuje - nedráždí, krásně dočistí a pleť po použití není ani lepkavá, ani přesušená. Ne nadarmo ji používají i kosmetičky. Najdete ZDE. Miniatura o obsahu 50 ml vyjde na 79,- korun.

Z péče jsem vypotřebovala nedostižný Benefit oční krém It´s Pottent.  Krém je možné koupit v Sephoře, kterou nemám zrovna za rohem. Jeho cena je 800,- korun. Ale stojí za poslední halíř, který za něj dáte. Skvěle hydratuje, vyhlazuje, nedráždí, projasňuje. Rozhodně o něm bude i samostatný článek.


 Poslední lahvička patří mému oblíbenému make-upu Royal Effem. Jedná se o make-up s dlouhotrvajícím efektem a matovým finišem. Používám ho nejen pro sebe, ale hlavně pro zákaznice. Často jej přirovnávám kvalitou k Pupa Milano. S Royal Effem se setkáte i na řadě kurzů pro vizážistky. Důvodů je několik, mimo jiné se krásně dá zapracovat do pleti, je možné jej vrstvit, má úžasný finiš a opravdu drží. Nesetkala jsem se s tím, že by dělal mapy. Je hodně podobný i Parisaxu, o kterém už jsem se také několikrát zmínila a patří mezi moje oblíbence. Koupit je možné ZDE a zajímavostí je, že e-shop patří velice známé vizážistce Evě Vodňanské - už to mluví pro kvalitu make-pu a já na něj dostala doporučení přímo od ní :-)


Uf, lahvičky putovaly do koše. Některé produkty se nezabydlely a už se u mě neobjeví, jiné jsou stálice :-) Rubriku Spotřebováno mám ráda, hlavně proto, že i když se některý produkt může ještě v polovině zdát bezkonkurenční, u dna změním názor. A naopak. Věřte, že za své stálice bych dala ruku do ohně. A zároveň berte v potaz, že to, co sedí mojí maličkosti, nemusí sednout Vám :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)