pondělí 2. května 2016

Koňský krém na ruce a nehty Mane ´n Tail

Koňské produkty jsem Vám už na blogu představovala. Konkrétně šampony, ze kterých jsem posazená na ..... ještě po roce :-) Od prodejce této kosmetiky jsem dostala k vyzkoušení nejen šampony a kondicionéry z bylinkové řady, ale i krém na ruce a nehty Mane ´n Tail Hand and Nail Therapy. Slibovala jsem, že připravím recenzi až ve chvíli, kdy budu mít krém pořádně vyzkoušený.



Originální zvláčňující krém obsahuje kombinaci intenzivních bílkovinných obohacujících složek pro zajištění přirozeného pocitu při hydrataci suché a popraskané pokožky. Lze jej aplikovat nejen na ruce a nehty, ale i na nohy.

Krém má světle žlutou barvu a zvláštní, pro mě dost nedefinovatelnou vůni. Nečekejte žádnou exkluzivní parfemaci, ale tou se nevyznačují ani přípravky na vlasy a fungují skvěle :-)

Roztírá se dobře, je to "mokrý" krém. Nic extra hutného, dobře se roztírá a ani, když to přeženete s množstvím, nezůstávají mastné ruce. Vsákne se rychle a bezezbytku, trochu bych efekt přirovnala k mému milovanému krému od Havlíků.

Míra hydratace je hodně individuální záležitost, ale osobně mi vyhovuje hlavně přes den, kdy mám přesušené ruce, potřebuji je namazat, ale zároveň fungovat - tedy neulepit všechno, kolem čeho projdu :-) Ruce mám po použití okamžitě krásně zhydratované, pocit pnutí po použití okamžitě mizí. Parfemace se na rukách dlouho nedrží - což je další věc, která mi vyhovuje.

Zkoušela jsem i na nohy, na které jsem jinak lajdák - hydratuje, je příjemný, ale tady už potřebuji, pokud se rozhodnu je namazat, výživnější kalibr. I když je pravda, že alespoň se ze mě po namazání nestává krasobruslařka, což po hutnějších krémech běžně mám :-)


Suma sumárum, tenhle obřík, protože za 195,- korun dostanete "balení do kabelky", které bych ale s sebou opravdu tahat nechtěla. Obsahuje totiž 177 ml krému při váze téměř 200 gramů :-D Koupit můžete ZDE.

Balení je bytelné a přesto, že podobné otevírání občas rádo zlobí, tady se zatím ani nehlo. Stal se z něho můj oblíbenec - pěkně si jedu na noc Havlíků meduňku nebo Chartity Pot od Lush a přes den mi dělá společnost Mane ´n Tail. Mám ho postavený v kuchyni a téměř kdykoli se k němu přiblížím, okamžitě mažu :-) Na rukách je opravdu hrozně fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)