sobota 21. května 2016

Lancome - voda plná energie

Před časem, možná, že ta možnost ještě je, se objevila možnost vyzkoušet novinku Lancome Énergie de vie. Lehký pleťový fluid, který je v originále schovaný v zelené lahvičce, která přesně koresponduje s tím, co skrývá. Naprosto lehoučký produkt, který je opravdu vodou. Jeho cílem je ale působit jako tonikum, hydratační a navíc ještě pečující jako krém.


Upřímně? S Lancome máme hrozně zvláštní vztah. Miluji jeho dekorativku, vlastně, miluji i jeho pečující kosmetiku. Jenže v případě druhém nastává zádrhel. Zatímco dekorativku miluji proto, jak skvělá je a jak mi sedí, v případě pečující kosmetiky moje láska nekoresponduje s potřebami pleti. Takže to v praxi vypadá tak, že si kupuji miniatury a hledám svatý grál. Nenacházím - zatím žádná miniatura mě neoslnila tolik, abych si koupila plné balení. A Énergie de vie? Udělám výjimku? Pojďme se jí kouknout na zoubek :-)


K vyzkoušení přišla miniatura o obsahu 5 ml - úplně směle vystačila na týden, a to jsem ji používala jak na noc, tak přes den. Lehoučká textura, která se velice rychle vstřebala do pleti, byla opravdu úžasná a v podstatě mi nepřipomíná žádný jiný produkt, který jsem někdy vyzkoušela. Pleť byla po použití na pohled napitá, takže i o hydrataci se tu mluvit dá. A pak přichází první "jenže". Produkt se vstřebá do pleti, ale na pleti zůstává cosi, jako film. Nevím, jak úplně přesně popsat - pleť je lesklá - není mastná, není ulepená, ale jakoby potažená filmem - jediný příměr, který ale není přesný, mě napadá - nanesete si na pleť slupovací masku - jak zasychá, máte na pleti lesklou vrstvičku. Tady rozhodně nejde o masku, ale prostě pleť vypadá podobně. Večer mi to nevadí, tam je to OK, ale ráno?


Nanést na tuto vrstvičku make-up byl docela zázrak, když už se to podařilo, začal přes den oxidovat. Navíc začal prosvítat onen lesk. Takže, i přes pudrování, pleť vypadala mastně. Nebyla na dotek, ale na pohled opravdu ano. Ups. Produkt, který stojí při 30 ml více než 1 000 korun a který odrovná make-up a potřebuje tunu pudru, není úplný ideál.

Úplně jiná liga to byla při nanesení večer - v posteli se opravdu neprohlížím, zda se nelesknu. Ráno byla pleť hezká - žádné zbytky, žádné přemaštění, žádné neplechy.

Máme s Lancome smůlu. Rozhodně to není propadák, to vůbec ne. Je to určitě hrozně fajn produkt, ale pro absolutně jinou pleť, než mám já. Ale to tak nějak všechny Lancome krémy, které jsem zatím použila. Jsou fajn, až na jednu výjimku, o které už jsem psala, pleti neubližují, ale wau efekt prostě nenastává.



Pokud bych tuto "živou vodu" dostala jako dárek, určitě se nebudu zlobit a ráda ji budu používat. Koupit si jí ale sama nepůjdu - už jen proto, že mám tak nějak pocit, že tohle je záležitost na den a mně spadla do kategorii nočních produktů.

Nevzdávám se, hledám dál a stále věřím, že u Lancome potkám srdcovku, jako je třeba řasenka Hypnose - že se najdeme a budeme spolu chtít zůstat :-) Jak jste na to vy? Máte nějakou značku, kde je prostě "přitažlivost", ale stále jste nenašli v její nabídce ideál?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)