úterý 17. května 2016

Mega bronzer od Pupa Milano

Přímo z Itálie ke mně doputoval obrovský bronzer od mé oblíbené Pupa Milano. Původně jsem měla zálusk na letošní novinku, ale ta, bohužel, nebyla k mání. Stejně tak ani nová perličková tvářenka, kterou jsem si chtěla obohatit svoji sbírku. S bronzerem, který za mnou jel stovky kilometrů, si ale nějakou tu chvilku vystačím :-)


Že Pupa patří k mým oblíbencům, není nic nového. Není to klasická drogerková značka, i když, v Itálii se s ní setkáte i v drogerii - tam mají ale obvykle jen paletky. Rtěnky nebo make-upy jsem vždy kupovala jen v "lepších" parfumeriích. Tenhle obřík měl trochu zajímavou cestu. V Itálii jsem měla maminku, které vždy pošlu SMS zprávu s anglickým názvem toho, co chci přivézt. To v případě, že nejsem na místě sama. Tentokrát, tím, že produkt neměli, jsem na ucho dostala přímo prodavačku, se kterou jsme se, pro změnu Německy, domlouvaly, co tedy jako jinou variantu. Takže, produkt, který se ke mně dostal, byl vážně tak trochu překvapením :-)

Podmínkou byl bronzer bez třpytek, protože od toho mám highlighter, nepotřebuji být jako diskokoule, a to ani v létě. Protože jsem beledule, chtěla jsem cokoli, ale v jedničkové variantě. Upřímně, neumím si představit, jak tmavá je třeba dvojka konkrétně u tohoto bronzeru :-D

Když jsem viděla papírový obal na produktu, tak trochu jsem zadoufala, že něco podobného se skrývá i pod ním. Samotné balení produktu je ale mnohem jednodušší. Není to na škodu, ale pruhy by prostě byly lepší :-)






Balení vůbec není špatné, je bytelné, nemám žádné zásadní výhrady. Obsah 35 gramů mi vydrží asi opravdu na léta, nějak se nevidím, že bych takový megabronzer mohla spotřebovat třeba za rok. Obzvlášť při pigmentaci, kterou má, protože ta je opravdu silná. Pokud srovnám s bronzerem například od Make-up Revolution (trio), tak tady jsem úplně někde jinde. Pupa odstín je teplejší, to zaprvé, pigmentace vážně výrazná, takže musím hlídat, kolik jej nanáším. Vrstvit vůbec není potřeba, krásného přirozeného looku dosáhnu už po prvním opatrném přiložení štětcem.Struktura není absolutně prášivá, naopak, téměř až máslová - což ale ve finále znamená, že na pleti se s ním už moc pracovat nedá - nějaké větší roztírání opravdu nehrozí, je třeba hodně lehká ruka.

Samotný efekt se mi moc líbí - nic moc studené a nepřirozené, opravdu to vypadá, jak kdybyste byli den před na sluníčku.



Cena odpovídá značce - tak nějak mám pocit, že téměř každý produkt Pupa, pokud se nejedná o sety, je za 20 Euro :-) Na českém e-shopu jsou ceny jiné, než v Itálii, ale nějak, nevím proč, pro mě má kouzlo právě to, že kupuji italskou značku v Itálii - neumím to vysvětlit, nemá to logiku, ale s Pupou to tak prostě máme :-)


Není to novinka, kterou jsem tak nutně "potřebovala", ale rozhodně je to kousek do mojí Pupa rodiny, který neurazí a rozhodně si v ní dlouho pobude :-) Takže, jestli budete mít cestu kolem prodejny s kosmetikou v Itálii, určitě neuděláte chybu, když si ulovíte nějakou tu rtěnku, lak, make-up nebo třeba tenhle bronzer - to vše za předpokladu, že stejně jako já, chcete navázat vztah s Pupou čistě italský :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)