čtvrtek 19. května 2016

Šípková růženka v ampulce

Název Šípková Růženka je volný překlad z originálního sloganu, který je spojený s noční kůrou ukrytou do dvoumililitrové lahvičky. Sleeping Beauty - tak nazval výrobce, v tomto případě Germaine de Capuccini svoji jarní novinku. Deset ampulek na deset dní, které se mimo jiné postarají i o detox pleti. Zajímavostí je, že k použití kůry je ještě nutná i vaše spolupráce, a to uložit se ke spánku před 23. hodinou. Sérum nejvíce účinkuje v době od 23. do 2. hodiny ráno. Když nám byl na představování novinek této značky produkt představen, věděla jsem, že něco, co mi slibuje detoxikaci pleti, vyhlazení, efekt boosteru a další benefity, musím vyzkoušet.


Balení obsahuje deset ampulek, které by měly stačit na deset dní. Osobně jsem si ale vyzkoušela, že prostě jednu ampulku za jeden večer spotřebovat nedokáži - vystačí mi na 4 večery a to opravdu nešetřím. Tak trochu se to odvíjí i od ceny, kdy jedna ampulka vyjde na 125,- korun. Jedno ošetření mě tak vyjde, ano, spočítala jsem si to :-), na 31 korun. A to už jsem ochotná investovat. Z několika důvodů, které popisuji níže.

Produkt je dost hutný, zapracovat jej do pleti chvíli trvá. Výrobce dotáhl svoji "pohádku" k dokonalosti, ampulka obsahuje růžový roztok s úžasnou vůní, takže Růženku tu opravdu podpořil. K zapracování je zapotřebí masáž, takže vás to donutí si opravdu udělat chvíli pro sebe :-) A voní - vůně je jemná, opravdu usínací. Na produkt se má používat ještě noční krém, ale v mém případě začínám a končím ampulkou - další krok už by byl v mém případě moc.




Nevím, jak objektivně posoudit, jestli je pleť detoxikovaná - podle čeho tak usuzovat. Každopádně, pleť mám ráno krásně vypnutou, napitou, vyplněnou. Nejedná se o efekt trvalý v tom smyslu, že od teď už taková zůstane až do důchodu :-) Já osobně to mám jako takovou SOS záležitost. Je to dané zřejmě i věkem, nemám potřebu desetidenní kůry, pokud mám pocit, že pleť potřebuje vzpruhu, dávám si kůru čtyřdenní, tedy jednu ampulku. Nemůžu vám s čistým svědomím napsat, že po jedné ampulce budete mít pleť nejúžasnější, vrásky zmizí a make-up můžete hodit do koše. Lhala bych. To ale neslibuje ani výrobce. Šípková Růženka je u mě produkt, u něhož už mám jistotu, že pokud se dostávám do stresu a u počítače strávím času více, než je vhodné, ráno nebude nic znát - tedy za předpokladu, že sérum použiji ještě dříve, než padnu do postele.

Zajímavostí je i to, že séra mají obvykle koncentraci účinných látek kolem 40%, růžové ampulky mají koncentraci 60% - a věřte, že těch dvacet procent, na rozdíl od detoxikace, která není měřitelná, na své pleti ráno prostě vidím.




Přiznám se, že ampulky nejsou jediné, co z této řady Germaine de Capuccini - Timexpert SRNS používám. Protože mi došel oblíbený oční krém Benefit, sáhla jsem po Nočním očním krému - jedná se více méně o krém, který působí jako maska. Je koncentrovanější, něž klasický krém a upřímně, je to znát.

Germaine de Capuccini patří mezi moje oblíbené značky. Nikoli proto, že je mám na shopu - tady totiž plně platí pravidlo, že na e-shop jsem značku zalistovala až mnohem později. Značku Germaine de Capuccini znám dlouho, dlouho používám a když jsem měla možnost začít ji i prodávat, byla to v podstatě jasná volba. To v podstatě jen tak na okraj :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)