pondělí 13. června 2016

Bylinkové rozmazlování pro hřívu i vlasy

Koňský šampon Original Mane ´n Tail je poslední dobou jedním z nejčastěji propíraných na různých diskuzích, blozích, fórech. Když jsem dostala od e-shopu konsky-sampon.cz nabídku, abych vyzkoušela rozmarýnovou verzi, nebylo o čem přemýšlet.

Original miluji dlouhodobě a psala jsem o něm na blogu několikrát. Byla jsem proto zvědavá, zda je možné tuto verzi posunout ještě někam jinam a nezkazit výborné účinky na vlasy, které základní verze má.


Upřímně musím říct, že s fotkami jsem si v tomto případě docela vyhrála - tak nějak jsem měla pocit, že si to bylinková verze přímo vyžaduje :-)

Jak jsem u verze Original už v minulosti psala, lahvička sice skrývá úžasný produkt, ale obal úplnou parádu v koupelně nedělá. Tentokrát se výrobci ale "pochlapili" a obal bylinkové verze je o pár levelů jinde.


Vím, že obal výrobek nedělá, ale jo, mám ráda, když jsou věci hezké :-)


Co se obsahu týče, tentokrát se jedná o produkty, které jsou primárně určené pro suché a poškozené vlasy. Takže jsou na správné adrese - vlasy neustále melíruji a opravdu mají ke zdravým, silným vlasům daleko. Stěžovat si na to, že nemají objem, to už je házení hrachu na zeď. S tím mi hravě pomáhá řada Original.

V této řadě najdete nejen rozmarýnové duo, ale i levandulové a citronové. Osobně miluji vůni levandule, ale soudě podle rozmarýnové řady, vůně nebyla hlavní myšlenkou výrobce. Soustředil se zřejmě spíše na účinek na vlasy, než aromaterapii jako takovou. Nečekejte po otevření rozmarýnové pole, vůně je hodně neutrální.

Dávkuje se klasicky výklopným víčkem. V případě šamponu nemám výhradu, u kondicionéru je to trochu problém, protože se jedná o opravdu hustý produkt, kdy musím lahvičku silou zmáčknout, abych dostala obsah do dlaně. S mokrou rukou si tak pravidelně zadělávám ve sprše na dost komické situace.



U obou produktů platí, že méně je více. I když šampón i kondicionér trochu svádějí k tomu, abych si s nimi naplnila dlaně, oba dva na vlasech nabudou. Zvláštní, ještě jsem se s něčím podobným nesetkala.

Šampón je středně hustý, stačí ho relativně málo. Už dříve jsem předesílala, že od šamponu nečekám, že mi například vyživý vlasy. Chci od něj, aby je dobře umyl, zbavil zbytku stylingových produktů. A to tento produkt splňuje bezezbytku. Vlasy jsou po něm, na rozdíl od řady Original více uhlazené, nemají takovou stukturu.


Kondicionér, pokud mu odpustím to, jak špatně se doluje z lahvičky, je velká paráda. Nemůžu úplně s čistým svědomím srovnávat s kondicionérem Original - každý je úplně jiný, každý má na vlasech úplně jiný efekt. Pro ilustraci jsem nafotila, jak hutný kondicionér je - drží tvar, jak se z lahvičky dostane. Tady opravdu pozor, ať zbytečně neplýtváte, stačí ho málo, na vlasech pak podstatně znásobí svůj objem. Možná mám jen pocit, že po Original se vlasy lépe rozčesávají.



Vlasy po použití tohoto dua jsou krásně vyživené, hladké, po vyfoukání je stačí projet hřebenem a nemusím žehlit - jsou opravdu vyhlazené. Trochu problém nastává ve chvíli, kdy si chci udělat na hlavě uzel - vlasy jsou tak hladké a živé, že neudělají potřebný rozcuch :-)

Nemám vůbec nic, co bych mohla vytknout. Jedná se o dražší řadu, než je Originals. Vlastně, mám jednu výtku, podle všeho teď najdete v e-shopu Koňský šampón poslední zásoby, není vyrobený. Což mě dost mrzí, protože se jedná o hodně kvalitní produkt.

Upřímně musím říci, že Mane ´n Tail mě zatím nikdy nezklamal. Ať už se jednalo o původní řadu produktů péče o vlasy, úžasný krém na ruce nebo nyní nově bylinkovou řadu, nenacházím nic, co bych mohla vytknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)