sobota 11. června 2016

Jemný odličovač na oči Missha

Když jsem dostala možnost vyzkoušet odličovač na oči Missha, neváhala jsem. Navzdory tomu, že vím, že většina odličovačů, mimo oblíbenou chrpu od Yves Rocher, mi zajistí prima otoky očí, mluvíme, ehm píšeme, o značce Missha. To mluví za vše.


Odličovač na oči a rty s extraktem bílého čaje se prodává v lahvičce o objemu 90 ml. Upřímně, brala bych balení větší, vzhledem k tomu, jak rychle odličovač mizí. Cena není přemrštěná, stojí zhruba 200,- korun a koupíte jej například ZDE.



Co se mi líbí, je balení. Čisté, nepřeplácané - tak nějak mi koresponduje s tím, že se jedná o bílý čaj.

Pokud budu mluvit o obsahu, tak nemám, překvapivě, vůbec žádnou výhradu. Odličuje výborně, jen je třeba mít na odličovacím tamponku dostatečné množství produktu. Pak ale stačí opravdu chvilka a makeup z očí je pryč. Plus i za to, že oční okolí nezůstává přemaštěné, ani vysušené. Mám pocit, jako kdybych si oči jen umyla vodou.


Cena výkon je v tomto případě naprosto odpovídající. Přiznám se, že navzdory sympatiím s touto značkou jsem moc příležitostí se s ní seznámit na vlastní kůži neměla. Zálusk mám dlouhodobě, ale vždy prostě nakonec sáhnu po něčem jiném.

Pokud bych měla srovnávat s mojí oblíbenou chrpou, tak je to jasná remíza. U chrpy se mi líbí, že oční okolí jemňounce promastí, navíc je dostupná i v kamenných obchodech Yves Rocher. Cena je také, pokud kupujete v akci, nižší. U Missha je to ale tak nějak o čistotě - čistá lahvička, obsah, čistá práce kolem očí, žádná alergie. Favorita si tentokrát budete prostě muset najít sami :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)