neděle 5. června 2016

Příprava na léto s Benefit

Pro některé značky mám prostě slabost. Benefit rozhodně patří mezi ty, které si vždycky ráda odnáším domů po každé návštěvy Sephory. Baví mě jejich balení - ať už plné, nebo v miniaturách, které je vždycky promyšlené do posledního detailu. Balení, které popírá věk jeho uživatelky, je neuvěřitelně hravé a neurazí snad žádnou věkovou kategorii. Mám ráda ale hlavně obsah, protože, ruku na srdce, produkty nejsou za hubičku a ani balení tento fakt nezachrání.



V květnu v mojí "síti" skončily nové produkty tři. Dva notoricky známé, a to bronzer Hoola a řasenka Roller Lash a pro mě neznámý produkt Ooh la Lift, který, zdá se mi, blogerský svět tak trochu míjí. Ve všech případech se ale jedná o produkty, které jsem do té doby neměla možnost vyzkoušet.

Nejprve jsem si z Prahy přivezla zcela nečekaně poslední zmíněný produkt. A to poté, co mi jej na pleť nanesla šikovná asistentka v Brow baru po úpravě obočí. Pokud se jedná o oční okolí, je to partie, na kterou svoji pozornost hodně soustředím. O oční okolí se starám a jsem hodně rozvážná, protože je to u mě opravdu nejcitlivější partie náchylná k různým alergiím. Stačí nanést pod oči stín a mám zaděláno na ubrečený večer. Ooh la Lift není rozjasňovač, i když by se to mohlo podle barvy a struktury zdát. Není to ani oční krém, ten, obzvlášť, jestli jste přesáhli třicítku, nanést musíte stejně.





Jedná se o produkt, který se má postarat o napnutí pleti, optické vyplnění. Nemá zalézat do vrásek kolem očí, dělat usazeniny a podobné neplechy. Upřímně, večer už trochu neplechu dělá, alespoň v mém případě, ale po celý den je to parťák skvělý! Krásně projasní a vypne oční okolí. Nepleťte si jej, prosím, s korektorem. S kruhy pod očima neudělá nic, ale pokud o oční okolí pečujete a chcete mu dodat šmrnc, je to přesně produkt pro vás. Cena není úplně zanedbatelná, ale předpokládám, že vzhledem k množství, které stačí na pleť naťupkat, vydrží dlouho.

Problém by možná někteří uživatelé mohli mít s aplikátorem a s hygienou při přímém použití na pleť, ale není nic jednoduššího, než přenést z aplikátoru rovnou na prst, protože na pleti jej stejně zapracujete právě prsty.






Po rozetření opravdu nezůstane v partii očního okolí žádná šílenost. Vlastně na první pohled nic. A to je přesně to, co chcete. Šťavnatý vzhled bez toho, aby okolí na první pohled poznalo, že jste si pomohli.


Bronzer Hoola jsem "potřebovala" hrozně dlouho. Už proto, že se nejedná o žádnou tmavou šílenost a s tvářenkami od Benefitu a jejich pigmentací a možností vrstvení mám ty nejlepší zkušenosti. Protože mám ale asi doživotní zásobu bronzeru v balení Pupa, kterou jsem v květnu na blogu představila, sáhla jsem po miniatuře. Ta vyjde na 350,- korun, což rozhodně není vražedná cena.



V balení je opět sympatický šteteček a věřte, že navzdory své plejádě štětců, jej opravdu používám. Krásně "sedne" pod lícní kosti, bronzrem totiž ráno lehce vykonturuji právě tuto partii.

Přes všechny moje chvalozpěvy mám ale, oproti tvářenkám, malou výhradu. Jakmile do něho sáhnete štětcem, produkt práší. To samé udělá i v případě, že do něj sáhnu prstem.


Na pleti ale neplechu nedělá, je opravdu jemně pigmentovaný, takže ideální i pro ty, kteří si chtějí bronzer pořídit a nemají úplně lehkou ruku. Stojí za to i pro štětec, který je součástí balení a v létě na cesty bude úžasný.


Když na trh přišla řasenka Roller Lash, strhlo se téměř šílenství. Začalo se tradovat, že komu nesedla verze řasenky They ́re real, bude nadšený. Osobně nemůžu říci, že by mi they ́re real nesedla, ale na zadek jsem se z ní neposadila a mám za stejnou cenu jiné oblíbenkyně. I proto jsem byla opatrnější a sáhla v tomto případě opět po miniatuře.



Štěteček je opět umělý, má ale poměrně krátké štětinky a trochu prohnutý tvar. 


Na řasách se Rolle Lash chová úplně jinak, než they ́re real, která měla tendenci se mi občas obtiskávat. Vezměte, prosím, v úvahu, že moje hodnocení řasenek je trochu specifické, protože zásadně používám pod každou řasenku Sérum od Eveline Cosmetics. Nicméně, zatímco efekt umělých řas, které slibuje předchůdkyně v mém případě nenastal, s Roller jsou řasy mnohem hezčí. Poslední dobou jsem si oblíbila kartářky s klasickým aplikátorem (i když u Lancome rozhodně vzhledem ke svému tvaru klasický není). Tady je ale kartáček opravdu promyšlený a i když první pohled ve mně trochu vzbuzoval rozpaky, už při první aplikaci se ukázalo, že je řasenka více, než fajn :-) I proto už jí připravuji čestné místo v kufru - poměr velikost, cena a výkon je výborný.

A pro srovnání rozdíl mezi kartáčky they ́re real a Roller Lash.



Minimálně tyhle tři produkty jsou na léto jasné - všechny fungují, splňují, co od nich očekávám a potřebuji a společně s Gimmel řasenkou na obočí a tvářenkou bych vlastně na dovolené klidně už nic jiného nepotřebovala. V případě produktu na obočí ale čekám na 1. červenec, kdy dorazí naprosto nová kolekce, kde nebudou chybět novinky na úpravu obočí. Takže s balením ještě počkám :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)