sobota 18. června 2016

Třešňový květ na ruce a BB krém na obličej Cien z Lidlu

Kosmetice Cien v regálech v Lidlu jsem dlouhodobě tak nějak odolávala. Nelákala mě, nelíbilo se mi její balení a navzdory tomu, že jeden z jejich krémů byl někde hodnocen jako skvělý, tak nějak jsme si nepadly s jejich produkty asi do oka. Ano, prostě i balení dělá své.

Když jsem ale četla chválu na miniverzi krému na ruce za asi 25 korun a viděla BB krém za, čtete dobře, 65 korun, říkala jsem si, že je asi čas zkusit, co se za tyhle náklady dá nebo nedá vyrobit.



Pokud jste milovník kosmetiky Cien, asi, upřímně, doporučím, zavřít záložku. Začnu asi tím lepším.



Krém na ruce v miniatuře je možné koupit ve dvou verzích, a to Levandule nebo Třešňový květ. Levanduli miluji, ale v kosmetických výrobcích většinou její vůně začíná a končí chemickým podtónem, takže jsem sáhla po růžové verzi.



Upřímně, krém voní, ale za třešňový květ bych ruku do ohně nedala. Líbí se mi balení, trochu evokuuje vzhled krémů z Havlíkovy apotéky - balení napodobuje hliník, líbí se mi i víčko krému. V praxi je trochu problém dostat víčko zpátky na krém, ale možná je to spíš otázka mých rukou.



Krém je hutný, dobře se roztírá, ale mám problém s tím, než se ale vsákne do rukou. A to já nerada. Líbivá je samozřejmě cena, ale pořád je třeba počítat s tím, že je to miniatura.



Nemám ale žádné větší výhrady, pokud máte rády hutné krémy, nevadí vám, že se plně nevsáknou, určitě za 25 korun stojí. Minimálně jako poslední záchrana do kabelky.



A přicházíme k, z mého pohledu, tragédii. Tou je BB krém. K produktu na pleť, který stojí 65 korun, nemířím s velkým očekáváním. Chápu cenu, počítám, že kvalita nebude žádná hitparáda. Ale že budu s otevřenou pusou už ve chvíli, kdy jej poprvé otevřu a připravuji na focení ...



Balení je z mého pohledu tak nějak klasicky drogerkové. Žádné čančání, žádný designový kousek. Tuba s klasickým otevíráním.

Sáhla jsem po světlé variantě, říkala jsem si, že tu vždycky snad nějak upotřebím. K odstínu nemám překvapivě žádné výhrady. Pro světlejší pleť (nemluvím o Sněhurkách) je fajn, líbí se mi a upřímně musím říct, že jsem v ruce ještě příliš BB krémů s tak pěkným odstínem neměla.





První nakrčené čelo přišlo ve chvíli, kdy jsem jej opatrně rozetřela na hřbetu ruky prstem. Krém je hutný. Hutný jakože hodně. Připomíná mi konzistencí modrou Niveu z kulaté plechovky. Na první pohled bude problém jej zapracovat. To se mi samozřejmě potvrdilo o chvíli později, kdy jsem se snažila s BB krémem pracovat na pleti. Nanášení prsty - na pleti nic není. Štětec - krém je na něj moc hutný, takže jsou krásně vidět tahy štětcem. Houbička taky nepomohla. Na pleti prostě není vidět. Chápu, že ideální BB krém má vypadat přirozeně, ale tady je přesně ta hranice mezi vypadat a vůbec být. Není na pleti vidět, nesjednotí barvu a o krytí nedokonalostí si můžu nechat jen zdát. A přesto, byť si to může až odporovat, pokud někde zůstane více produktu, udělá krásně hnědou viditelnou skvrnu. Výrobce uvádí, že má SPF 15, že kryje nedokonalosti (to snad ani nemyslí vážně), vyhlazuje pleť a redukuje vrásky a v neposlední řadě, hydratuje 24 hodin.

Takže si udělejme malou rekapitulaci. Krásná barva, špatná konzistence, absolutně žádný efekt.

Už při testování na hřbetu ruky jsem překvapeně koukala, když jsem po "zaschlém" produktu přejela prstem a on se začal drolit! Říkala jsem si, že to je snad jen mojí rukou. Takže jsem před aplikací nahodila nejsilnější hydratační krém od Skeyndoru, který znám a teprve pak nanášela BB. Jenže, on se po 10 minutách při doteku na tváři začal drolit také. A to tak, že dost. A tak, že se drolil, i když se na tvář nesahalo. BB krém, který není vidět, ale je vidět, jak se drolí.

Na první pohled se mi moc líbí barva....

BB krém je až dost hutný - pro ilustraci lehce rozetřený prstem

Řádně rozetřený není vůbec vidět - případné nedokonalosti opravdu neskryje

Po chvíli jsme po něm přejela prstem... efekt vidíte sami

Asi poprvé jsem na svém blogu nějaký produkt takhle strhala, takže si dovolím poznámku pod čarou: Jedná se o můj subjektivní názor. Vždycky se snažím najít na každém produktu to dobré, netrpím předsudky, že kosmetika z drogerie není kvalitní a že jen TOP značky umí super produkty. Vůbec ne, naopak, jsou produkty v drogeriích, kterým pomyslné "topky" nesahají po kotníky. Ano, za 65 korun nečekám žádnou velkou parádu, ale nečekám něco, co nedělá nic. Tedy dělá to "něco" - umí se to drolit. Možná je to mojí pletí a najde se na 1 mojí nespokojenou recenzi 99 spokojených uživatelek. Vezměte v tomto případě na vědomí, že se jedná pouze o mé subjektivní hodnocení, s nímž se nemusíte ztotožňovat.

Máte lepší zkušenost? Budu za ní ráda :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)