pátek 3. června 2016

Triple Baked sculpting trio Sephora

Trio rozjasňovačů v odstínu 06 jsem poprvé viděla na blogu u Rendy a uniklo mi obdivné "ách". Mrzelo mě, když jsem zjistila, že se jedná o trio, které není na českém trhu dostupné a k Rendy se dostalo z Ameriky. O to víc jsem zajásala, když se rozhodla poslat ho dál. Za poloviční cenu putoval tenhle třpytivý kousek ke mně.

Jedná se o rozjasňovač, který se skládá ze tří různých odstínu. Předesílám, že produkty jsou zapečené, jak už samotný název a slovo Baked v něm napovídá. Vzhledem k tomu, o jak jemné odstíny se jedná, není konkrétně 06 z mého pohledu konturovací trio, ale spíše rozjasňovače. 

Odstíny, které jsou dostupné v české Sephoře stojí cca 450,- korun a jsou podstatně sytější, takže u nich se možná, pokud vám nevadí trio, kde je velice lehké přejet z jednoho odstínu do druhého, nevadí.



Tím ale, bohužel, v mém případě končí oslavné ódy. Jak jsem předesílala, produkt je zapečený, což měla být první věc, která mě měla upozornit, že to nebude nic pro mě. Nevím proč, ale zapečené produkty prostě nemusím, nepracuje se mi s nimi dobře. Ať jsem zkoušela štětce přírodní, nebo se syntetickým vlasem, produkt práší - zatímco u štětce mám pocit, že na něm není nic, balení je posypané hojně. To je ostatně vidět i na fotkách, kde jsem úmyslně po přejetí štětcem neotírala.



Na pleti, ať se dívám z jakého chci úhlu, není nic. A to tak, že vůbec nic. Zkoušela jsem na napudrovanou pleť, nenapudrovanou pleť, ale efekt nula nula nic. 

Pokud vezmu produkt jen na prsty, stačí lehce přejet a jednotlivé odstíny jsou opravdu vidět. Se štětci si prostě ale nějak nerozumí, a to si myslím, že jsem vyzkoušela možností opravdu hodně, protože sbírku štětců mám bohatou. Takže to vedlo k dalšímu logickému kroku, a to nanést prstem - jenže, v tu chvíli se s rozjasňovačem neuvěřitelně špatně pracovalo. 




Mimo jiné, pokud bych chtěla věřit tomu, že se jedná o konturovací trio, narážím na další problém - ano, rozjasňovač má být třpytivý, ale nedokáži si představit, jak naprosto stejně třpytivým produktem konturuji zbytek obličeje - a na projasnění zase nepotřebuji hnědý produkt, i když v tomto případě se jedná spíše o béžový nádech. To prostě opravdu ne! A i proto se to pro mě stává trio rozjasňovačů, alespoň v tomto odstínu. Pravdou je, že odstín 02, který je k zakoupení v české Sephoře, je úplně jiný.



Na obranu tria musím říci, že nemám ideální pleť a rozhodně nepřipomíná dětský zadeček, takže je klidně možné, že u vyhlazené pleti bude efekt mnohem hezčí, ale ze zkušenosti mám pocit, že bude mnohem lépe vypadat na nahé pleti, než na pleti s make-upem.


Rozhodně od koupě neodrazuji, protože v mém případě produkty opravdu procházejí zatěžkávací zkouškou a na pleti, která je o pár stupňů lepší, než moje, což je mimochodem většina, bude efekt určitě jiný. V mém případě je to ale produkt, na který se jen krásně kouká.



Z mého pohledu mám ale jiné produkty Sephora, za které bych dala ruku do ohně, ráda je používám a kupuji opakovaně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)