středa 27. července 2016

Letní box od lookfantastic.com

Když končily v České republice Ladyboxy, bylo mi to líto. Koncept se mi líbil a upřímně, žádné velké zklamání mi nikdy nepřinesly. V červenci se internetem začaly šířit obrázky nového Lookfantastic letního boxu a už na první pohled bylo jasné, že stojí za to. Za 15 dolarů, bez poštovného a s produkty, které každý maniak do kosmetiky chce vyzkoušet.



Doma byl už za týden a půl a byť jsem dopředu věděla, co bude obsahovat, stejně jsem si přišla jako dítě u vánočního stromečku :-)



Vážně jsem se těšila na Benefit tužku na obočí Goof proof - novinku letošního léta, která měla být obsahem balíčku. Jedná se o menší balení, než které je dostupné v Sephoře, ale osobně mám zkušenost, že Benefit miniatury mi vystačí na dost dlouho. Můj balíček obsahoval tužku číslo 6 - studený hodně použitelný odstín. Jako jediný produkt z balíčku jsem vyzkoušela okamžitě :-) A výsledek? Benefit mě prostě baví :-)




Těšila jsem se i na olej Nuxe ve třpytivé variantě. Klasický olej mám přímo z Francie, ale už sahám na jeho dno. Zatím tak nový olej na svoji chvíli čeká, ale alespoň vůni už jsem zkusila - a je prostě Nuxí :-)))



Další produkty už pro mě byly více méně překvapením - upřímně - box jsem objednávala hlavně proto, že v něm byla tužka a olej.

Překvapily mě gumičky do vlasů - vypadají stejně, jako moje oblíbené InvisiBobble. Rozhodně tedy věc, kterou upotřebím.



Z čeho jsem měla obrovskou radost, je produkt na obličej This works. Je teď neuvěřitelně populární, měl by nahradit masku, hydratační produkt a primer. Také on na svojí chvíli ještě čeká - pleť si se mnou teď v posledních týdnech dost pohrávala, selhaly i nejosvědčenější produkty a tak jsem najela na úplně novou péči od Germaine de Capuccini - sedla mi na první dobrou a čekám, až se obličej definitivně srovná, abych mohla experimentovat :-) K aktuální péči připravuji samostatný článek.



Tónovaný balzám BelláPierre má slaďounkou barvu, ale zatím jsem nezkoušela - nevím proč, ale systém nanášení z kalíšku není úplně moje parketa a váhám, zda s ním neudělám raději radost někomu jinému, kdo jej ocení.



Posledním produktem je Silk sérum Kebelo na vlasy. Ohlasy jsou na něj výborné - ale opět, péče na vlasy mám aktuálně otevřeno několik lahviček a čekám, až sáhnu i na jejich dno.



Pokud se vám krabička líbí, stále ještě je na lookfantastic.com k dostání. Osobně jsem zvědavá na další krabičku v pořadí - předplatné, které je podle všeho výhodnější, vypadá lákavě, ale dávám tomu rozhodně čas.




Z mého pohledu produkty v krabičce rozhodně převyšují pořizovací cenu krabičky, a to tak, že o hodně :-) Udělala jsem si STOPstav v nakupování kosmetiky a pokud nebudu počítat nové produkty k péči o pleť, které byly nutnost, tohle je zatím jediné prázdninové "selhání". A vyplatilo se po všech stránkách :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)