neděle 17. července 2016

Šli o dům dál - aneb co "nuceně" opustilo moji koupelnu

Vždycky se snažím každému produktu, který koupím, dát šanci. V 99 případech ze 100 poctivě vypotřebovat až do dna a pak až soudit. Jenže, občas se prostě objeví produkty, které nejsem schopná vypotřebovat. Nesedly mi, i když jsem se snažila být k nim shovívavá, dávala jim opakovaně šanci, abych nakonec opravdu došla k tomu, že to nepůjde. Jsem asi už velká holka a zjišťuji, že za každou cenu prostě sáhnout na dno obalů nemá smysl. Z různých důvodů prostě následující výrobky dostaly padáka.

Dopředu se omlouvám za kvalitu fotek, ale nějak jsem vůbec neměla nápad a vlastně ani chuť se s těmito produkty aranžovat :-(


Začnu laky na nehty. Těch bylo celkem osm, sedm z nich z dílny Essence. U těch nemá velký význam rozepisovat, laků Essence mám asi "milion" a tyhle prostě nesplnily to, co jsem od nich očekávala. Trochu výjimkou je mezi nimi razítkovací set - nevím, jestli je to moje vina, ale kýžený efekt nenastal, a to jsem to zkoušela horem, dolem.

Stejně tak jsem zamávala i zdobícím "proužkům" ze stejné dílny - i po fixaci měly snahu se odlepovat - jako, opravdu si nedělám zdobení na nehty proto, abych mohla druhý, nebo třetí den začít znovu, protože půlka ozdob je pryč. Stejné to bylo i v, z mého pohledu, katastrofě, kterou jsou nálepky na nehty s rádoby gelovým efektem. Ty se pro jistotu slouply už za hodinu....

Lepidlo na tipy jsem původně koupila pro případ, kdy se mi nalomí můj vlastní nehet. Ve finále zjišťuji, že než lepit, raději shodím všechny :-)

Trochu výjimkou je holografický lak na nehty od Eveline Cosmetics. Ten špatný není, ale pro změnu mi nesedí barva, moje ruce s ním dostávají mrtvolný vzhled :-)




Sbohem a šáteček dostal i Micelární gel od Yves Rocher. Protože miluji odličovač očí s chrpou, nechala jsem se zlákat obalem a sáhla i po tomto kousku. Jenže, nějak jsem nedočetla, že je to gel, protože na obalu je mimo jiné i slovo Voda - takže jsem předpokládala, že se jedná o micelární vodu. Ne, je to opravdu gel, který nanesete na obličej a z mého pohledu: následně složitě dostáváte asi tak 10 odličovacími tamponky dolů, abyste následně sáhli po vaší oblíbené micelární vodě a dostali dolů nejen předchozí produkt, ale i make-up :-) Termín dočista do čista tady rozhodně neplatil. Vypotřebovala jsem třetinu a - vzdala to.

O dost více mě bavily Živé vitamíny Naturica Siberica, které jdou o dům dál vlastně jen proto, že se mi rozbil rozprašovač. Používala jsem na tělo i na vlasy, ale bez rozprašovače mě nebavil. Snad si s ním nová majitelka poradí více.


Mimo jiné jsem poslala o dům dál i Krém na ruce ze zimní limitky od Manufaktury. Na jejich krémy jsem všude četla skvělé recenze. Voní po hruškách se skořicí, což je opravdu zimní náladovka. Vůně skvělá, ale obsah mě, prostě, neoslnil. Mám jiné favority a přes to, že jsem se dostala přes polovinu, zjistila jsem, že se do používání vlastně už nutím :-( Nevyhovovala mi mastná textura, mám ráda, když se krém vstřebá rychle a nemám pocit umaštěných nebo ulepených rukou.

Jsem zvědavá, jestli novou majitelku potěší odličovací mléko do sprchy od značky Nivea. Už jsem jej na blogu zmiňovala, za mě katastrofa, která jen ulepí a roztahá make-up po pleti a zatemuje póry :-( U nás se, pokud vím, neprodává - a z mého pohledu žádná škoda.


Samostatnou kapitolou je pak BB z Lidlu značky Cien. Nebudu se znovu rozepisovat, na blogu je samostatný článek. Za mě opravdu propadák roku, který se může vzít za ruku s Niveou do sprchy :-)


Mám v koupelně více produktů, které mě nebaví, ale přesto vím, že je prostě spotřebuji, protože nejsou úplně marné, jen nepřeskočila jiskra. Až na malé výjimky u produktů výše jsem ale zjistila, že mi buď doma leží a čekají, až se zkazí, nebo jsou to opravdu propadáky, na které mě nebaví se ani koukat :-D

Poznali jste v některém produktu i Váš osobní propadák?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)