úterý 20. září 2016

L'Occitane péče o ruce a tělo

Testuji hrozně ráda, v každém e-shopu nezapomenu kouknout na cestovní balení, která jsou k testování ideální, pokud je příležitost získat vzorky produktů, o kterých už jsem například četla u jiných blogerek, mám vždycky rychlé prsty :-) Otestovat trojici produktů od značky L´Occitane, obzvlášť, když mezi nimi nechyběl ani ikonický krém na ruce, byla výzva :-)



Popisovat balení vzorků nemá asi moc smysl, více prozradí fotky (zároveň se hluboce omlouvám za kvalitu snímků, fotila jsem za tmy, ale za každou cenu už jsem chtěla vyzkoušet a nehodlala čekat na světlo dalšího dne :- ) Ke vzorkům asi jediné - tělová péče byla o obsahu 6 ml, krém na ruce pak 3 ml. Takže na jedno vyzkoušení.



Nejvíce jsem se těšila na krém na ruce s obsahem bambuckého másla, který nejedna blogerka nazývá svým svatým grálem :-) A paradoxně, právě tento krém byl pro mě největším zklamáním ze všech vzorků. Neříkám, že je to propadák, to vůbec ne, ale film, který krém zanechal na rukách, není pro mě tím pravým ořechovým. Přemýšlím, jak jej popsat - jakoby zůstal na rukách film vosku. Celkově, krém ve mně evokoval Indulonu - klasickou, modrou, kterou používaly už naše maminky. A to jak vůní (nevím proč, asi stejná není, ale já tam tu Indulonu cítila), tak i samotným obsahem. Hodně hutný krém, který jsem musela dost dlouho roztírat. Asi jsem zmlsaná Havlíkem a Koňským krémem, ale já mám prostě ráda, když se krém rychle vstřebá, nevím, že jsem si ruce namazala, přesto jsou ošetřené. Pravda - krém se vstřebal, ráno byly ruce stále ošetřené, ale struktura mi prostě nesedla. A to jsem si, vzhledem k hutnosti, vzorek rozdělila na 4 použití. Nic to nemění na tom, že nutně musím mít limitovanou edici ve variantě třešňového květu - už pro ten úžasný obal, co má :-) K vidění a objednání ZDE.



S trochou skepse jsem přistupovala ke zpevňujícímu tělovému krému Mandle. V první řadě je třeba říci, že obsah 6 ml rozhodně nestačí k namazání celého těla. Obzvlášť, když se jedná o poměrně hutný krém, který se ale bleskurychle vstřebává. Osobně jsem z něj mandle necítila, spíš bych ho sama za sebe nazvala Samet. Krém se úžasně vstřebal, ale pokožka po něm opravdu byla doslova sametová a to do té míry, že i druhý den, při sprchování, jsem věděla, že byla pleť o 24 hodin dříve namazaná. Úžasný, skvělý, výborný. Mínus? Cena :-( Prostě dát za tělový krém 1250,- korun při obsahu 200 ml je hodně. Z mého pohledu je to dost i za pleťový krém, ale tam jsem ještě ochotná peněženku otevřít, v tomto případě už ne. Pokud Vám ale není líto peněz, doporučuji a věřte, že je to Must Have :-)



Poslední krém jsem otevírala tak trochu s nakrčeným nosem :-) Přeci jen, kombinace Neroli a Orchidej není úplně na stupních vítězů v mé hitparádě vůní. Nevím proč, když se navíc řekne Neroli, okamžitě se mi vybaví staré šatníky a v něm kolonie molů :-) Byla jsem nespravedlivá, nebo prostě, v případě L´Occitane cítím vůně úplně jinak, než bych měla. Tohle byl, přátelé, ráj! Úžasně lehoučké tělové mléko, které úžasně vonělo. Jsem zvyklá například na parfémované mléka Dermacol, která, ruku na srdce, voní při mazání a pak asi ještě dalších pět minut, kdy ale už začínám cítit chemii. Tenhle miláček voněl ještě druhý den! Vůbec jsem nemusela použít parfém a vůně to byla tak úžasná, že se mě i druhý den kamarádka ptala, co mám za nový parfém. Znáte moje "ách"? Tady jsem "achala" jak divá a sedím si na peněžence i rukách, abych okamžitě neobjednala :-) Krasaveček stojí při obsahu 250 ml totiž 620,- korun :-( Uklidňuji se tím, že o víkendu si v Praze pořídím alespoň mýdlo ve stejné parfemaci, které má příznivější cenu 185,- korun. Ale alespoň jeden kousek v téhle úžasné vůni mít prostě musím :-) Co se mléka jako takového týče, protože nejen vůně je vlastnost, kterou každý posuzujeme, jedná se o lehoučké mléko, které se krásně vstřebá. Krém jsem použila, opět vzhledem k velikosti vzorku, na ruce a nohy - a o jeho hydrataci a výživných vlastnostech asi nejvíce vypovídá, že jsem nemusela druhý den nohy opakovaně mazat - to je totiž jediná část mého těla, který v případě holení trpí na přesychání kůže. V tomto případě se žádné pnutí neobjevilo. Psala jsem už o tom, že voní :-)))))



L´Occitane překvapil. Alespoň moji maličkost - ukázalo se ale, že v sobotu zamířím do jejich obchodu a neodejdu s prázdnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)