středa 7. září 2016

Záchrana pleti aneb můj svatý grál

V prázdninových týdnech, alespoň v první polovině prázdnin, jsem bojovala s pletí. Po stresujícím období se mi "zbláznila" víc, než je obvyklé a já každé ráno marně maskovala a chvílemi i úpěla nad bolestivou nadílkou. Záchrana přišla ze zcela nečekaného směru, že se jedná o lásku na první dotek, jsem zjistila už na začátku srpna a po více než měsíci můžu podepsat, že tenhle přípravek se pro mě stane v péči o pleť číslem jedna. Jen přemýšlím, do jaké kategorie s ním, protože to není úplně klasický produkt.



Krok číslo 2 z řady Purexpert od Germaine de Capucinni byl v cestovním balení jako součást setu s krémem a čistícím gelem. Protože pleť se mi doslova rozjela a moje obvyklé zbraně  se zdály slabé, přemluvila jsem sama sebe a sáhla do skladu :-) Ano, nebavíme se o produktech za stovku, takže jsem se chvíli přemlouvala, zda zkoušet něco nového. O čistícím gelu už jsem psala - není špatný, ale já prostě raději odličuji s Lush "krémem". Krém Purexpert, tedy krok číslo 3, je lehká záležitost, kterou používám na den a mám pocit, že hydrataci zvládá. Co mi ale přirostlo k srdci nejvíce, je zmíněný krok číslo 3.



Jedná se o exfoliační záležitost, která se používá po vyčištění pleti. Můžete si v podstatě vybrat, zda chcete pleť dočistit a krouživým pohybem vatovým tamponkem i provést opatrný a extrajemný peeling, nebo zda jí chcete tamponkem naťupkat jako sérum. Protože má exfoliační účinek, tak velice jemně pleť zbavuje odumřelých buněk, jak jsem se sama přesvědčila, tak i krásně pleť dezinfikuje, funguje, a to opravdu, na černé tečky a celkově je po použití pleť krásně zklidněná.



Po zhruba dvou týdnech pravidelného používání ráno i večer, kdy ráno nejprve pleť přejedu micelární vodou a následně až krokem 2, se pleť neuvěřitelně zklidnila. Pokud už se mi někde nějaká nadílka objeví, minimalizuje se její životnost na pleti, nerozjede se zánět (za předpokladu, že nejste operatér :-D) a hlavně pleť mnohem lépe vstřebává látky ze sér a krémů, které následně používám. Vzhledem k tomu, že odstraňuje odumřelé buňky, pleť i více září a od pohledu je prostě jemnější.



Bavíme se o produktu, který není úplně za hubičku, ale ve srovnání s produkty z drogerie je to prostě úplně jiná záležitost. Trochu mi číslování připomíná Clinique, ale v jejich případě jsem u kroku 2 neviděla vlastně žádné pozitivní účinky na pleť. Málokdy o některém produktu, obzvláště, pokud je navíc i na e-shopu, pěju ódy, ale v tomhle případě jsem prostě musela :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)