neděle 13. března 2016

Láska nejen na první pohled

Taky to znáte? Podíváte se na výrobek, už balení Vám na první pohled padne do oka a tak nějak už dopředu víte, že tohle bude "ono" s velký O? Několikrát už jsem vám na blogu brečela na rameni, že nemůžu najít nástupce krému Dior. Byl tím nejlepším, co jsem kdy na tváři jako denní krém měla, ale jeho cena mě stále drží na uzdě. Do ruky se mi dostal krém Germain de Capuccini z řady Timexpert C+ A.G.E., a to Multikorekční emulze. Už na první pohled to je výrobek, který ve mně evokuje něco doslova natřískané vitamíny, co mi rozjasní pleť, doplní jí, co potřebuje a protože je to emulze, nebudu se lesknout a půlku dne trávit s pudrem v ruce. A ukázalo se, že jako šaty dělají člověka, tak obal v tomto případě dělá krém :-) A v pumpičce se skrývá přesně to, co čekám :-) Hurá, mám nového adepta na Must Have pro mojí denní péči :-)




V tubičce, která má obsah 50 ml, je lehoučký krém určený pro smíšenou pleť. Přesný opak toho, co chci od nočního krému. Tenhle krasavec je podle výrobce silně antioxidační a obsahuje revitalizační derivát vitamínu C, výtažek ze švestičky Ume-boshi, který aktivně působí proti glykaci (vázání molekul cukru). Ehm, upřímně úplně nevím, proč mám proti vázání molekul cukru v pleti bojovat, ale jestli je to důvod, proč mi krém tak sedí, OK, jsem proti glykaci :-) Krém brání tvrdnutí a zničení kolagenových a elastinových vláken a oddaluje tak vznik známek stárnutí.



V praxi, tedy v mém případě, krém je lehoučký, do pleti se krásně vpije, ta je vyhlazená, sjednocená a už po pěti minutách od nanesení krému na pohled svěží. Po Dioru je to teprve druhý krém, po němž je mi až líto nanášet make-up a zjišťuji, že mi stačí BB krém. Nepočítám teď Kmotřičku houbičku od Lush, o které jsem se na blogu už několikrát zmínila, protože to je pro mne noční péče. 
Emulze mi neucpává póry, což už samo o sobě je důvodem, proč mi zákonitě sedí. Další bonusy v podobě pro mě hezké pleti, to už je v mém případě téměř zázrak. Ti kteří mě sledují, už si všimli, že tak bláznivou pleť, jako mám já, aby jeden pohledal. Zatím co jeden týden musím sahat po antiakné péči, další pro změnu promašťuji oleji... a rozhodně ne proto, že bych ji v týdnu předchozím přesušila. Prostě mám pleť 35+, která je jak aprílové počasí :-) 

Emulze si sedí s BB krémy, jak jsem zmínila, problém nemá ani s make-upy a rozhodně nepozoruji, že by mi na ní některý z přípravků oxidoval - spíše bych řekla, že krásně drží, pleť je napitá a má šmrnc, což se odrazí i na výsledném finishi s make-upem.



S Germain de Capuccini je to moje první osobní zkušenost. Zhruba před rokem už jsem v reálu viděla jejich BB krém, hrozně se mi líbil jeho výsledný sametový finish, ale nějak jsem na značku pozapomněla. Nově testuji i Noční regenerační sérum na oční okolí, ale zatím jsem jej použila jen dvakrát, takže hodnotit zatím nechci. Rozhodně to ale nebudou poslední produkty této značky, které vyzkouším, v prvním případě už předvedla přesvědčující výsledek, takže si brousím zuby na další :-) 

Máte zkušenost s kosmetikou Germain de Capucinni? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)