pátek 6. května 2016

Čistící kartáček Lirene v akci i akci :-)

S čistícími kartáčky se poslední dobou doslova roztrhl "pytel". Blogerky čistí o sto šest. Takže nebylo zbytí :-) Když jsem procházela Teta Drogerií a narazila na čistící kartáček Lirene v akci za zhruba 600,- korun, rozhodla jsem se, že se přidám do "klubu". Pravda, není to sonický, má jen dvě rychlosti, není voděodolný, takže do sprchy ho nevezmete, nemá nabíječku, je jen na baterky. Ale! Nestál čtyři ani tři tisíce a navíc, pro mě důležitý benefit, má masážní nástavec.




V balení s kartáčkem je mycí gel. Za vše asi bude mluvit, když prostě jen napíši, že v něm není olej. Já na olejích teď ujíždím, moje pleť také. Mycí gel má dost klasickou vůni - nic výrazného, ale ani jsem si z ní nesedla na zadek. Nepění. To je pro mě asi rozhodující, protože, vzhledem k tomu, že je hodně čirý, nevidím, kde na tváři už jej mám a kde ne. Pravda, pleť vyčistit umí, ale chybí mi tu kontrola. Jsem na začátku, ale zatím mě úplně nepřesvědčil, že musí být v mé koupelně trvalým společníkem. Tělo přístroje má růžovou barvu. Jupí, jsem spokojená - infantilnosti není nikdy dost a na růžové prostě ujíždím. Pak už tu najdete jen dvě hlavice. Jedna se štětinkami na mokré mytí, druhá masážní. Štětinkové hlavice se dají dokupovat, balení dvou stojí cca 200,- Kč.



Asi malá výtka, ale dnes je již dobrým pravidlem, že k přístrojům na baterky se dodávají baterky jako součást balení. Takhle jsem natěšeně vybalila a zatrnulo mi - představa, že poletím znovu do města, abych koupila baterky mě úplně nenadchla. Ano, přiznávám, s nabíječkou by se mi líbil o kousek víc, ale jsme zase u ceny. Na zadní straně těla přístroje jsou dvě rychlosti. První rychlost je z mého pohledu opravdu hodně malá, používám pouze rychlost číslo dvě.


Kartáček je měkoučký. Rozhodně si s ním pleť nepoškrábete, jakmile přitlačíte, štětinky se ohnou a efekt se ztrácí. Nemluvě o tom, že ve chvíli, kdy přitlačíte, ztrácí přístroj na rychlosti.


S gelem si sice moc nesedl, ale s čím jej miluji, je pleťový diamantový peeling od značky Ainhoa. Ten má konzistenci pasty, hodně mi připomíná pastu na zuby, je jemný, má příjemnou vůni a s kartáčkem je vážně kamarád. Dokonce bych řekla, že efekt je úplně někde jinde, než když pracuji prsty. Navíc, stačí mnohem menší množství, než jsem byla zvyklá. Zatímco při peelingu pomocí prstů se produkt dostává různě mezi prsty, na ně a podobně, tady zůstává na obličeji. Mezi štětinky se dostane vážně minimum. Hrubší peeling bych asi nezkoušela, zrníčky by se snáze dostala mezi štětinky, ale v případě tohoto peelingu mi to přijde, jak kdyby na sebe byly dělané.



 A jsme u masážní hlavice. A ta je z mého pohledu velká paráda a vlastně díky ní je přístroj denně v kontaktu s mojí pletí. Vmasírovat sérum hlavicí je úplně jiná liga, než prsty. Opět jsme u množství, kterého stačí opravdu minimálně, protože hlavice jej nevpije, na rozdíl od kůže na rukách, rovnoměrně jej nanese na celou pleť a krásně jej vmasíruje. Efekt vidím každé ráno. V tuhle chvíli jsem se díky hlavici začala více kamarádit se sérem proti začervenání od Kiehl´s a poprvé mě mrzí, že mi dochází. Už jen za tu hlavici stála investice za to a můžu kartáček doporučit.

Nemám srovnání s dražšími kousky, popisuji kartáček z nejlevnějších ve své třídě, ale sáhla bych po něm znovu a zase. Když si spočítám jen úsporu produktů, vydělá si na sebe za chvíli. A to nemluvím o tom, jak krásná pleť je po peelingu s ním a ten pocit při masáži obličeje se sérem. Takže, už teď je jasné, že u mě je to favorit měsíce :-)

PS: Ty baterky v tom balení ale fakt být měly :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)