neděle 21. února 2016

Kousek moře v mojí koupelně aneb pomocníci při odličování

Je to už poměrně dlouho, kdy jsem prvně u Rendy (Ordinary Life) četla o mořských houbách a konjak houbičkách. Protože Renda má hodně podobnou pleť té mojí, pokud si odmyslím věkový rozdíl, a většinou, pokud něco doporučí, tak mi to sedí, musela jsem houbičky vyzkoušet. Cestu k nim, jejich použití, jsem pak hledala poměrně dlouho a zadařilo se asi až před čtvrt rokem. Čtení blogu u Rendy doporučuji jen na vlastní nebezpečí, neboť po jejích článcích přichází útok na peněženku :-)


Klasické mořské houby mám tři. První z nich jsem koupila v DM drogerii, další dvě jsou kupované v drogerii u nás ve městě, kde mají to, co jinde neseženete a jsou z Turecka. Mají jinou strukturu než prvně jmenovaná. Houbičku z DM jsem "chytře" zničila, když jsem se mi přimotala do prádla a skončila nejen v pračce, ale i sušičce :-) Použitelná je stále, jen ten tvar už není hitparáda. Houby používám denně. Ráno na smytí Ranní čistící masky od Havlíka (psala jsem o ní například ZDE) a večer při odličování Lush odličovačem Ultrabland nebo odličovacím olejem. Vždy vyperu mýdlem a nechám proschnout. Proto nemám jen jednu. Jednou týdně je navíc "naložím" do roztoku ze soli a octa, pro jejich vydezinfikování. Proč je používám? Protože zmíněné produkty se jimi z pleti sundavají nejlépe a používat k tomu odličovací tampony by bylo zbytečné vyhazování peněz a navíc i zbytečná zátěž pro životní prostředí. Houbičky můžete zakoupit například na www.morskahouba.cz. Přiznávám ale, že z tohoto e-shopu jsem nikdy žádnou nezakoupila, nicméně jsem po něm už mnohokrát "lozila" a líbí se mi jeho nabídka.

Vpředu houbička, která prošla pračkou a sušičkou :-) 
Další houbička je konjak. S těmi před nějakou dobou doslova "roztrhl pytel". Dělají se v různých provedeních, myšleno teď typech pro různé pleti. Já jsem si v německém DM pořídila zelenou (jinou neměli :-)) ), která je pro citlivou pleť. Je to úplně jiný produkt, než mořské houby. Jednak je to "věc" vyrobená z rostliny jménem Konjak a pochází z Japonska, jednak by měla mít sama o sobě čistící účinky. Stejně, jako mořské houby, nabobtná po styku s vodou. Na odličování masek a odličovacích produktů mi nesedí. Má hrozně zvláštní povrch, přirovnala bych jej k umělé hmotě? Po pleti klouže, takže produkty z ní neodstraní, ale dělá jemný peelingový efekt a ráda s ní dočišťuji pleť ve sprše. Spíše pro dobrý pocit, protože je na pleti hrozně příjemná :-) Koupit můžete za 99,- korun například na www.dedra.cz, ale pokud zadáte do vyhledávače, vyjede vám e-shopů celá řada.

Houbička po namočení

Další produkt, který jsem na radu Rendy také pořídila, je opět z DM drogerie. Jedná se o gumový "kartáček" na mytí obličeje. Používám jen v případě, kdy chci pleť opravdu "vydrhnout", nebo když se objeví problém v podobě pupínků. Pak nastupuje odličování klasickou mokrou cestou s gelem a touto houbičkou. Častěji ji ale používám při vymývání štětců po líčení. Po každém líčení zákaznice štětce nejen dezinfikuji, ale projdou i mokrou cestou a s touto vychytávkou si hodně zkracuji čas, který u toho strávím. Stojí pár korun, nejsem si úplně jistá, ale myslím, že 60,- Kč? A v koupelně se opravdu neztratí.


Posledním pomocníkem jsou odličovací tampony. Dlouhou cestou jsem došla k tamponům z Lidlu jejich domovské značky Cien. Jedná se o větší velikost, která mi vyhovuje více. Používám je k odličování očí. Vzhledem k tomu, že odličuji dvoufázovým olejem, o němž už jsem také psala, houbičky jsou k tomu nepoužitelné :-) Tampony z Lidlu se jednak netrhají, jsou poměrně pevné, zároveň v sobě nemají žádné hrubší "cosi", co začaly mít některé tampony jiných značek a super je i jejich cena 29,90 Kč. Na pleti jako takové mi končí poslední dobou zřídka, ale jejich velikost je záměrná. Jednak mám ráda při odličování micelární vodou, když nemusím v ruce držet malý tamponek a neustále je měnit, navíc, jedná se o ideální velikost na odlíčení očí. Doporučuji, strčí do kapsy tamponky známých značek a i tady platí, že za málo peněz je hodně muziky.


Znáte mořské houby na odličování? Nebo používáte třeba tak oblíbené elektrické kartáčky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a čas, který jste článku věnovali :-)